Quote from ellen olsson on 15 November 2010, 06:59Härligt att höra! Grattis Emelie!
Härligt att höra! Grattis Emelie!
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:04Tack va ni är söta!
Och Jenny, när du minst anar det, då står han där på sin vita springare med fiolen i handen 😉Jätt kram till er alla!!!
Det finns någon till alla och alla skall ha någon! (L)
Tack va ni är söta!
Och Jenny, när du minst anar det, då står han där på sin vita springare med fiolen i handen 😉
Jätt kram till er alla!!!
Det finns någon till alla och alla skall ha någon! (L)
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:16Vit springare? Då får du nog vänta, är väl ingen vettig människa som vill rida en vit häst i sånt här väder, inse hur lång tid man får rykta för att bli nöjd, speciellt om man ska ta med sig en fiol och imponera på en tjej..
Vit springare? Då får du nog vänta, är väl ingen vettig människa som vill rida en vit häst i sånt här väder, inse hur lång tid man får rykta för att bli nöjd, speciellt om man ska ta med sig en fiol och imponera på en tjej..
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:52*asg* Men är det inte lite sexigt med killar med höga ambitioner? 😉
Edit: ändrade.
*asg* Men är det inte lite sexigt med killar med höga ambitioner? 😉
Edit: ändrade.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 11:47🙂 Bra där Jonas, förstår precis hur du tänker.
Jag skulle ha en svart häst, men köpte en som kommer att bli vit....
🙂 Bra där Jonas, förstår precis hur du tänker.
Jag skulle ha en svart häst, men köpte en som kommer att bli vit....
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 12:06Jag har en svart och vit springare....
...i kolfiber...som heter scott...;)
Duger den???;)Har dock ingen fiol...
Jag har en svart och vit springare....
...i kolfiber...som heter scott...;)
Duger den???;)
Har dock ingen fiol...
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 12:08Svart är helt rätt val, helst en frieser. (L)
Svart är helt rätt val, helst en frieser. (L)
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 12:11mmmm frieser.....
men plånboken hade inte råd....
mmmm frieser.....
men plånboken hade inte råd....
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 12:34Jag hade under många år som standard i mina internetpresentationer att:
Riddare med eller utan rustning sökes. Den vita springaren har jag själv.
Men nu har jag ju en RÖD prins i stallet i stället och så har jag tröttnat på hästkillar lite grann. *hepp!
Jag hade under många år som standard i mina internetpresentationer att:
Riddare med eller utan rustning sökes. Den vita springaren har jag själv.
Men nu har jag ju en RÖD prins i stallet i stället och så har jag tröttnat på hästkillar lite grann. *hepp!
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 12:58(H)Och dom killar som haft en hästtjej har lärt sig att hålla sig därifrån (H)
(H)Och dom killar som haft en hästtjej har lärt sig att hålla sig därifrån (H)