Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 17:49Vad kul!
Grattis Helen!
Lycka till som osingel!
Vad kul!
Grattis Helen!
Lycka till som osingel!
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 17:52Härligt Helen! Önskar att du aldrig mer behöver återvända hit! 🙂
Härligt Helen! Önskar att du aldrig mer behöver återvända hit! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:56Grattis Helen, roligt!
Själv har jag det också ganska roligt för tillfället, jag mår oförskömt bra, det finns en person som kommit och tagit mig med storm, så nu lämnar jag er (L)
Men ni skall veta att ni alltid finns i mina tankar!!!
Puss o Kram
Grattis Helen, roligt!
Själv har jag det också ganska roligt för tillfället, jag mår oförskömt bra, det finns en person som kommit och tagit mig med storm, så nu lämnar jag er (L)
Men ni skall veta att ni alltid finns i mina tankar!!!
Puss o Kram
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:01Kul, grattis!
Kul, grattis!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:11Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:14Lycka till Emelie
Lycka till Emelie
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:36Åh, GRATTIS Emelie! 😀 Du anar inte hur glad jag är för din skull! Som du alltid har sagt till mig: det kommer när man minst anar det! (L)
Åh, GRATTIS Emelie! 😀 Du anar inte hur glad jag är för din skull! Som du alltid har sagt till mig: det kommer när man minst anar det! (L)
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:53SuperEm: GRATTIS!!! Åh, vad roligt! Lycka till med både kärleken och C-uppsatsen! 😀 *lyckosparkar Em*
SuperEm: GRATTIS!!! Åh, vad roligt! Lycka till med både kärleken och C-uppsatsen! 😀 *lyckosparkar Em*
Quote from Fredric Lagerström on 14 November 2010, 21:57Det var roligt Em. Jag önskar dej mycket lycka och jag kommer att sakna dej här!
Det var roligt Em. Jag önskar dej mycket lycka och jag kommer att sakna dej här!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 22:12Grattis Helen och Emelie! Vi ses i La Familia! 🙂
Jag vill också vara kär... 🙁
Grattis Helen och Emelie! Vi ses i La Familia! 🙂
Jag vill också vara kär... 🙁