Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 22:05Det fick mig ju inte alls att bli mer avundsjuk 🙁
Det fick mig ju inte alls att bli mer avundsjuk 🙁
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 08:37Johanna, då träffade du mina vänner i Amsterdam!
Johanna, då träffade du mina vänner i Amsterdam!
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 08:40Håller annars med Johanna, den här tråden är väl för de som singlar sig. De som bara slutar på forumet, kan väl starta en ny tråd? Jag är fortfarande singel. Johanna, har jag chans på dig? (L) Eller hur brukar ni människor säga?
Håller annars med Johanna, den här tråden är väl för de som singlar sig. De som bara slutar på forumet, kan väl starta en ny tråd? Jag är fortfarande singel. Johanna, har jag chans på dig? (L) Eller hur brukar ni människor säga?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 12:03Det är smickrande HSS, verkligen, men alla vet ju att jag avskyr spårvagnar och jag kan naturligtvis inte vara ihop med nån som jag tycker är obehaglig.
Förresten har jag bara sagt att man inte ska vara OT i just den här tråden för det tar sån tid att s
Det är smickrande HSS, verkligen, men alla vet ju att jag avskyr spårvagnar och jag kan naturligtvis inte vara ihop med nån som jag tycker är obehaglig.
Förresten har jag bara sagt att man inte ska vara OT i just den här tråden för det tar sån tid att s
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 11:18Jag har bestämt mig för att ta en paus från alla delar av forumet på fb för obestämd tid. Känner att jag inte orkar lägga ner tiden för att hålla mig uppdaterad här.
Hoppas ni alla har det bra och vill ngt så nås jag via pm*over and out*
Jag har bestämt mig för att ta en paus från alla delar av forumet på fb för obestämd tid. Känner att jag inte orkar lägga ner tiden för att hålla mig uppdaterad här.
Hoppas ni alla har det bra och vill ngt så nås jag via pm
*over and out*
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 11:39Hejdå Robert!
Välkommen tillbaka när du känner för att skriva istället för träna!
Hejdå Robert!
Välkommen tillbaka när du känner för att skriva istället för träna!
Quote from ellen olsson on 4 November 2010, 11:41Lycka till, Robert!
Lycka till, Robert!
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 11:51Ha det bra Robert!
Ha det bra Robert!
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 17:35Ha det bra där ute Robert 🙂
Ha det bra där ute Robert 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 18:32Lycka till Robert och glöm inte bort var vi finns när du känner för det. 🙂
Lycka till Robert och glöm inte bort var vi finns när du känner för det. 🙂