Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej då Martin! Lycka till! 🙂

Det är ju inte ovanligt att tjejer regar sej på nån dejtingsite innan de har separerat. Kan nog vara så att killar gör det med men det har jag ingen erfarenhet av. Kan nog vara lätt att tänka så i en separation, att snabbt trösta sej med en ny. Jag vet ej

+1 på Andreas och Kat!

Ordning i ledet!
Starta en ny tråd eller OT:a i nån befintlig, men just den här får ni inte trasha. Efter att ha varit bortrest hela helgen har jag fullt sjå med att läsa ikapp och det underlättar om det finns nån logik i trådarna. Ännu mer skulle det und

Jo, men det handlar ju om relations slut osv. Om någon osinglar sej och lämnar då är ju det ett relationsslut eftersom den personen då lämnar singelgemenskapen. Då kan man relatera tilla andra relationer som når vägs ände. Det är relevant.

Ps. Det är on

Johanna: Är väl inte vårt fel att du varit bortrest.

Och jag är inte alls avundsjuk! (#)

Du behöver inte vara avis Robert. Jag var bara i Amsterdam där det var strålande sol, blå himmel och fullt möjligt att sitta ute i kortärmat och dricka öl.

Jag skrev det två gånger för att understryka hur bra jag har haft det men nu tar jag bort det så att ni inte ska bli för avundsjuka.

Johanna: Åh Amsterdam!! (H:) Vad gjorde du där?

Linda, det skriver jag i en annan tråd eftersom jag skäller på alla som blir OT i den här.
*försöker nu föregå med gott exempel och hoppar in i restråden*