Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 10:54Visst är sådant jobbigt Jessie när man får mycket att göra på jobbet 😉
Visst är sådant jobbigt Jessie när man får mycket att göra på jobbet 😉
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:07Therese: Eftersom du inte vill osingla dig så passar vill singelforumet helt klockrent? Vi som inte vill osingla oss är nog lika välkomna här som de som vill osingla sig. Känns ju lite löjligt om vi ska behöva två singelgrupper:
- Singel, vi som vill osin
Therese: Eftersom du inte vill osingla dig så passar vill singelforumet helt klockrent? Vi som inte vill osingla oss är nog lika välkomna här som de som vill osingla sig. Känns ju lite löjligt om vi ska behöva två singelgrupper:
- Singel, vi som vill osin
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:43Precis Leif - tydliga plakat bara så går det hur bra som helst! 😀
Precis Leif - tydliga plakat bara så går det hur bra som helst! 😀
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:52*fortsätter med Bruses stil och svarar på tilltal en stund till då ;)*
Som sagt: "sen har mitt beroende av att sitta här och läsa allt ni skriver tagit över all min lediga tid (ta det som en komplimang alla underbara singlar ), som jag borde lägga på ann
*fortsätter med Bruses stil och svarar på tilltal en stund till då ;)*
Som sagt: "sen har mitt beroende av att sitta här och läsa allt ni skriver tagit över all min lediga tid (ta det som en komplimang alla underbara singlar ), som jag borde lägga på ann
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:54Jag har inte haft intentionen att osingla mig. Är inte så säker längre. Jag hänger kvar så får vi se. Jag tycker La Familia är trevligt och nu börjar ju fler och fler som jag känner flytta dit..
Jag har inte haft intentionen att osingla mig. Är inte så säker längre. Jag hänger kvar så får vi se. Jag tycker La Familia är trevligt och nu börjar ju fler och fler som jag känner flytta dit..
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 13:19Min avsikt är alltid att osingla mig... men man behöver inte stressa dit...
Min avsikt är alltid att osingla mig... men man behöver inte stressa dit...
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 13:24Det hade varit osunt för mig att osingla mig tidigare. Nu börjar jag tro att jag kan klara av det. Men man ska ju vilja också. Däremot är jag nu öppen för kärleken, om den vill komma - ingen panik 🙂
Det hade varit osunt för mig att osingla mig tidigare. Nu börjar jag tro att jag kan klara av det. Men man ska ju vilja också. Däremot är jag nu öppen för kärleken, om den vill komma - ingen panik 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 13:32Skönt att det går åt rätt håll Katarina 🙂 Nä klart man inte ska stressa sig till det . Det händer när det händer ..
Skönt att det går åt rätt håll Katarina 🙂 Nä klart man inte ska stressa sig till det . Det händer när det händer ..
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 13:49Visst kan man stressa fram en osingling innan man är redo för det men det är närmast garanti på att det inte kommer fungera bra i längden...
*tror kalle*
Visst kan man stressa fram en osingling innan man är redo för det men det är närmast garanti på att det inte kommer fungera bra i längden...
*tror kalle*
Quote from Lydia Stoyanova on 13 October 2010, 15:12Som trenden verkar vara så säger även jag hejdå utan att osingla mig först. Trafikvolymen är helt enkelt alldeles för hög för min smak.
Skicka PM om ni saknar mig.
Som trenden verkar vara så säger även jag hejdå utan att osingla mig först. Trafikvolymen är helt enkelt alldeles för hög för min smak.
Skicka PM om ni saknar mig.