Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Visst är sådant jobbigt Jessie när man får mycket att göra på jobbet 😉

Therese: Eftersom du inte vill osingla dig så passar vill singelforumet helt klockrent? Vi som inte vill osingla oss är nog lika välkomna här som de som vill osingla sig. Känns ju lite löjligt om vi ska behöva två singelgrupper:
- Singel, vi som vill osin

Precis Leif - tydliga plakat bara så går det hur bra som helst! 😀

*fortsätter med Bruses stil och svarar på tilltal en stund till då ;)*

Som sagt: "sen har mitt beroende av att sitta här och läsa allt ni skriver tagit över all min lediga tid (ta det som en komplimang alla underbara singlar ), som jag borde lägga på ann

Jag har inte haft intentionen att osingla mig. Är inte så säker längre. Jag hänger kvar så får vi se. Jag tycker La Familia är trevligt och nu börjar ju fler och fler som jag känner flytta dit..

Min avsikt är alltid att osingla mig... men man behöver inte stressa dit...

Det hade varit osunt för mig att osingla mig tidigare. Nu börjar jag tro att jag kan klara av det. Men man ska ju vilja också. Däremot är jag nu öppen för kärleken, om den vill komma - ingen panik 🙂

Skönt att det går åt rätt håll Katarina 🙂 Nä klart man inte ska stressa sig till det . Det händer när det händer ..

Visst kan man stressa fram en osingling innan man är redo för det men det är närmast garanti på att det inte kommer fungera bra i längden...
*tror kalle*

Som trenden verkar vara så säger även jag hejdå utan att osingla mig först. Trafikvolymen är helt enkelt alldeles för hög för min smak.

Skicka PM om ni saknar mig.