Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:20Men oj så många som lämnar oss! Lycka till allihop!
Men oj så många som lämnar oss! Lycka till allihop!
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:27Jag skulle gärna lämna, om jag lyckats osingla mig, men det har jag tyvärr inte 🙁
Jag skulle gärna lämna, om jag lyckats osingla mig, men det har jag tyvärr inte 🙁
Quote from ellen olsson on 12 October 2010, 21:29Lycka till, Örjan!
Lycka till, Örjan!
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:30*sätter sig ner i träsket bredvid Johan och sprätter en öl*
*sätter sig ner i träsket bredvid Johan och sprätter en öl*
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:31ryck upp er nu grabbar, ut o ragga för fan 😉
ryck upp er nu grabbar, ut o ragga för fan 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:31Ha så trevligt ni som klampar härifrån!
(t+)
Ha så trevligt ni som klampar härifrån!
(t+)
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:33Jaha, Emelie, har du för dig något ikväll? 😉
Jaha, Emelie, har du för dig något ikväll? 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:33Super-E, hur gör man när man raggar då?
Super-E, hur gör man när man raggar då?
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:40Ja du Henrik, har ätit hur mycket mat som helst, nu skall jag sova:-)
När man raggar, ja du, ler stort och hittar på något bra att prata om. Eller som i filmen;
-vad heter du?
-är du singel?
-har du jobb?
sen kysser man varandra (är kyssen bra då är m
Ja du Henrik, har ätit hur mycket mat som helst, nu skall jag sova:-)
När man raggar, ja du, ler stort och hittar på något bra att prata om. Eller som i filmen;
-vad heter du?
-är du singel?
-har du jobb?
sen kysser man varandra (är kyssen bra då är m
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:42Åh fan, så det är inte svårare än så, då borde det ju kunna ordna till sig. 😉
Åh fan, så det är inte svårare än så, då borde det ju kunna ordna till sig. 😉