Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 15:20Nämen!!?? Vad är det som händer egentligen? Lev väl! (hv)
Nämen!!?? Vad är det som händer egentligen? Lev väl! (hv)
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 15:26hmm där ser man... Ha det gott ni som lämnar oss ..
hmm där ser man... Ha det gott ni som lämnar oss ..
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:01Magnus: Ha det bra där ute och lycka till!
Theres: Nejmen...hallå! Bara dra sådär utan att säga varför? *nyfiken i en strut* Har du osinglat dig kanske? 😉 Ha det bra i vilket fall och var rädd om dig! 🙂
Magnus: Ha det bra där ute och lycka till!
Theres: Nejmen...hallå! Bara dra sådär utan att säga varför? *nyfiken i en strut* Har du osinglat dig kanske? 😉 Ha det bra i vilket fall och var rädd om dig! 🙂
Quote from ellen olsson on 12 October 2010, 17:15Lycka till!
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:29Jag hoppar också ut härifrån nu. Lycka till, allihop! 🙂
Jag hoppar också ut härifrån nu. Lycka till, allihop! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:37Är det någon som INTE kommer lämna oss idag?
Är det någon som INTE kommer lämna oss idag?
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:39Nja.. så länge det är killar som slutar så gör det inget, det bättrar på oddsen lite för oss andra män, och det kan nog behövas 😉
Edit, titta Jessie vad positiv jag är 😉
Nja.. så länge det är killar som slutar så gör det inget, det bättrar på oddsen lite för oss andra män, och det kan nog behövas 😉
Edit, titta Jessie vad positiv jag är 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:45Nej men Örjan! Har du osinglat dig? 🙂 Lycka till i vilket fall och ha det så bra!
Nej men Örjan! Har du osinglat dig? 🙂 Lycka till i vilket fall och ha det så bra!
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:56Väldans vad alla lämnar in. har de skaffat sig liv? (H)
Väldans vad alla lämnar in. har de skaffat sig liv? (H)
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 18:38Jag har inga planer på att lämna i alla fall 🙂
@Kalle (t+)
Jag har inga planer på att lämna i alla fall 🙂
@Kalle (t+)