Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 19:50Jag tummar med Linda S och önskar Sessan och Niklas lycka till i livet, med allt ni företar er och önskningar 😉
Jag tummar med Linda S och önskar Sessan och Niklas lycka till i livet, med allt ni företar er och önskningar 😉
Quote from ellen olsson on 4 October 2010, 21:17Jag instämmer också med Lindas kloka ord och önskar Sessan och Niklas lycka till!
Jag instämmer också med Lindas kloka ord och önskar Sessan och Niklas lycka till!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:16Jag har bestämt mig för att lämna er. I alla fall för ett tag. Jag måste komma till ro med mig själv och mina hjärnspöken och då kan jag inte vara här. Men tro inte att ni slipper mig för evigt. Jag kommer tillbaka när jag känner mig redo.
Sköt om er, kä
Jag har bestämt mig för att lämna er. I alla fall för ett tag. Jag måste komma till ro med mig själv och mina hjärnspöken och då kan jag inte vara här. Men tro inte att ni slipper mig för evigt. Jag kommer tillbaka när jag känner mig redo.
Sköt om er, kä
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:27Ha det så bra Nina:-) Ta hand om tandborsten;)
Kram pårej
Ha det så bra Nina:-) Ta hand om tandborsten;)
Kram pårej
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:27Tråkigt 🙁 Hoppas allt reder ut sig..
/kramis
Tråkigt 🙁 Hoppas allt reder ut sig..
/kramis
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:29Ha det bra Snuskis !!! Många kramar !!!
Ha det bra Snuskis !!! Många kramar !!!
Quote from ellen olsson on 11 October 2010, 09:41Ha det bra, Nina! Ta hand om dig och se till att inte röka! 🙂
*kram*
Ha det bra, Nina! Ta hand om dig och se till att inte röka! 🙂
*kram*
Quote from Fredric Lagerström on 11 October 2010, 09:41Ha det gott Nina! Sköt om dej!
Jag kommer att sakna dig!
Ha det gott Nina! Sköt om dej!
Jag kommer att sakna dig!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:44Vad snälla ni är! (L)
Linda, jag finns på msn. Jag lämnar dig inte!!
Tobias, håll utkik. 😉En stor kram till er alla!!
Vad snälla ni är! (L)
Linda, jag finns på msn. Jag lämnar dig inte!!
Tobias, håll utkik. 😉
En stor kram till er alla!!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:58Ha det gött Nina. Du är saknad 🙂
Ha det gött Nina. Du är saknad 🙂