Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det klart att det är roligt att du mår bra och att FB har kunnat hjälpa dig upp men...

...men Björn vi kommer ju sakna dig jueee *kram*

Hej, efter mycket övervägande och bollande med mig själv och andra har jag nu beslutat mig för att lämna den här gruppen. Den har varit mycket underhållande och trevlig men tyvärr tycker jag att det finns några som förstör stämningen genom sitt sätt att a

Lycka till med jobb och allt annat i framtiden 🙂

Sessan >> Du kommer att bli saknad !! Lycka till med att osingla dig och hitta jobb !!!

många kramar

Sessan: Lycka till i fortsättningen!

Ytterligare än jag skrämt bort. Nu bara 2095 medlemmar kvar i gruppen... 😉

Seriöst så om någon tar anstöt av något jag har skrivit så säg till istället för att lida. Har aldrig för avsikt att såra någ

Nej, inte en till!!! 🙁 Tråkigt att du lämnar oss Erika. (Jag som just skrivit i God morgon-tråden om vad jag drömde om dig ;))

Du och jag håller kontakten, Erika!! Vi ska träna som idioter och bli snyggast på SATS!! Eller hur! (V) Call me!

Kram!!

Jag kan bara konstatera att den här dator världen tar för mycket av min tid. Känner mej mest lite små vilsen o hittar inte känsla för rätt ell fel. Har jag sårat nån så ber jag om ursäkt o skyller på att jag inte vet bättre. Kommer forsätta rega träningen

Instämmer helt och fullt i föregående talares inlägg. Kram Sessan!

Kan bara instämma Linda (t+)

Jepp Linda, tummis på det 🙂