Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla supersinglar.

Nu är det dags för mig att segla vidare i livet. Jag har varit med i Funbeats singelforum sedan i början av Mars och har upplevt många bekantskaper både IRL och endast på webben som har gett mig så fantastiskt mycket.
När jag kom t

PUSS Björn A 😉

Björn! Du kommer att vara saknad!!! 🙁 Och du är av det rätta virket! Men man känner sig själv bäst, ha det bra där ute i din nyutexaminerade yra, och festa inte för hårt på studentskivan! 😉

Puss och kram tillbaka på dig! BILD:http://www.freesmileys.or

Björn >> All lycka till dig !!!
Men en sak har du helt fått om bakfoten. Du har visst det rätta virket !! Inge snack om saken !

Lycka till, Björn!

Mig störde du ju iaf inte mer än vanligt, så jag hoppas verkligen att du inte går för att det vart trassel i vår kommunikation IGEN??

Hur som. Jag tror dig absolut när du säger att du mår bra nu och går glatt härifrån, så ha det så bra och välkommen åter

Får man lämna singelgruppen utan att osingla sig?

Å finns det inget bättre skäl än att lämna för att inte sprida dålig stämning i en grupp där folk trivs - ja då är det bara en fasad den gruppen har. Själv upplever jag det inte så utan tycker mer att det

Henrik, det där sista lockar väl knappast någon att återvända? 😉

Ha det fantastiskt, Björn!! Jag kommer i alla fall att sakna dig!! KRAM!! 😀

Ha det bra Björn...
Kan vara rätt smart att göra så... Jag gjorde ju så i våras...och kom tillbaka med nya krafter...:-) Och skulle inte tveka att göra likadant igen...fast nu när man blir lovad Pripps Blå istället för bubbel...(och jag som inte ens fick