Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 00:43weee (L)
http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo
weee (L)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 06:35Grattis till er båda, Lina och Hasse!! (L) Ni är för underbara och söta!! Glöm inte bort mig nu, hörrni! *sny-hyft*
Edit: Kom ihåg att ni lovat komma till Göteborg oxå!! 😉
Grattis till er båda, Lina och Hasse!! (L) Ni är för underbara och söta!! Glöm inte bort mig nu, hörrni! *sny-hyft*
Edit: Kom ihåg att ni lovat komma till Göteborg oxå!! 😉
Quote from ellen olsson on 27 September 2010, 06:36Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 06:39Vad ni är fina! (L) Lycka till! *håller tummarna för att Lina hamnar här hos oss i Sthlm* 😉 Vi ses i La Familia och förhoppningsvis även IRL. Kram till er båda!
Vad ni är fina! (L) Lycka till! *håller tummarna för att Lina hamnar här hos oss i Sthlm* 😉 Vi ses i La Familia och förhoppningsvis även IRL. Kram till er båda!
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:15Grattis på er!
Grattis på er!
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:43Lina & Hasse >> Grattis och vi syns i La Familia
Fredrik & Elin - Check
Mats & Anna - Check
Bengt & Maria - Check
Bruse & Gunilla - CheckTill detta kommer ett gäng som har träffats via fb och där det dessvärre inte höll.
Och detta är inget dejting fo
Lina & Hasse >> Grattis och vi syns i La Familia
Fredrik & Elin - Check
Mats & Anna - Check
Bengt & Maria - Check
Bruse & Gunilla - Check
Till detta kommer ett gäng som har träffats via fb och där det dessvärre inte höll.
Och detta är inget dejting fo
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:20Grattis Lina & Hasse!! 🙂
Grattis Lina & Hasse!! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:22Grattis Lina och Hasse och lycka till med allt! Ni kommer att vara saknade *snyft* (L)
Grattis Lina och Hasse och lycka till med allt! Ni kommer att vara saknade *snyft* (L)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 10:41Guuuud var ni är söta! (och mina observationer igår bekräftar att det stämmer IRL också!) Men jag säger bara: ÄNTLIGEN!!!!! Härligt Hans och Lina, ni är ett föredöme för oss andra! Ha det så jättebra! Och även om det kommer att bli tyst....och tomt...och
Guuuud var ni är söta! (och mina observationer igår bekräftar att det stämmer IRL också!) Men jag säger bara: ÄNTLIGEN!!!!! Härligt Hans och Lina, ni är ett föredöme för oss andra! Ha det så jättebra! Och även om det kommer att bli tyst....och tomt...och
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 11:03Grattis till er båda!
Lina gjorde ratt som haffade tag i en karl så fort hon reggat in sig i gruppen och inte som oss andra som fortfarande sitter med armarna i kors och väntar pa att den rätte ska dyka upp...;)
Grattis till er båda!
Lina gjorde ratt som haffade tag i en karl så fort hon reggat in sig i gruppen och inte som oss andra som fortfarande sitter med armarna i kors och väntar pa att den rätte ska dyka upp...;)