Quote from Rasmus Olsson on 19 September 2010, 18:19Jag blev tilltalad nu va?! Tack Björn!
Gunilla har fastnat på Gotland, de missade färjan och sista är fullbokad. Egendomligt, det går fler färjor till Helsingfors utomlands än till Visby inomlands. Eller är Gotland utomlands och Finland inrikes?
Jag blev tilltalad nu va?! Tack Björn!
Gunilla har fastnat på Gotland, de missade färjan och sista är fullbokad. Egendomligt, det går fler färjor till Helsingfors utomlands än till Visby inomlands. Eller är Gotland utomlands och Finland inrikes?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:20Du får fixa henne en flygbiljett!
Du får fixa henne en flygbiljett!
Quote from ellen olsson on 19 September 2010, 18:20Bruse: Du ska gå ur och lämna singelgruppen helt.
Bruse: Du ska gå ur och lämna singelgruppen helt.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:21Ska jag?? *Förvirrad*
Ska jag?? *Förvirrad*
Quote from Rasmus Olsson on 19 September 2010, 18:27Jag är tilltalad igen!
Det är nog lättare om hon köper biljetten, än att jag gör det, och kommer med den imorgon liksom.
Jag är tilltalad igen!
Det är nog lättare om hon köper biljetten, än att jag gör det, och kommer med den imorgon liksom.
Quote from ellen olsson on 19 September 2010, 18:30Helena: Det var inte riktat till dig.
Helena: Det var inte riktat till dig.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:31Bruse: Skicka PM så skriver jag "Bruse vad tror du i ämnet?" i varje tråd du vill skriva i 🙂
Bruse: Skicka PM så skriver jag "Bruse vad tror du i ämnet?" i varje tråd du vill skriva i 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:36Förstod det Fredrik:-)
Förstod det Fredrik:-)
Quote from ellen olsson on 19 September 2010, 19:09Helena: Jag ser ju i.o.f.s. gärna att du får en bra anledning att lämna gruppen. 🙂
Helena: Jag ser ju i.o.f.s. gärna att du får en bra anledning att lämna gruppen. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 20:16Tacke Super E o alla andra.
Lina: Klart man är gentleman, hur skulle värlen se ut annars??
Nina: Klart jag inte glömmer dig;) När edu hemma igen?
Tacke Super E o alla andra.
Lina: Klart man är gentleman, hur skulle värlen se ut annars??
Nina: Klart jag inte glömmer dig;) När edu hemma igen?