Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 20:45Lucas, imorrn åker jag och slår klackarna i taket på Stenungsbaden och på tisdag krälar jag hemåt. 😉 På onsdag är jag människa igen. (V)
Lucas, imorrn åker jag och slår klackarna i taket på Stenungsbaden och på tisdag krälar jag hemåt. 😉 På onsdag är jag människa igen. (V)
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:03Nina: Hoppas att du får superkul! 😀
Nina: Hoppas att du får superkul! 😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:04Lucas, imorrn åker jag och slår klackarna i taket på Stenungsbaden och på tisdag krälar jag hemåt. 😉 På onsdag är jag människa igen. (V)
Lucas, imorrn åker jag och slår klackarna i taket på Stenungsbaden och på tisdag krälar jag hemåt. 😉 På onsdag är jag människa igen. (V)
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:16Varför åker du dit på en måndag Nina??? Är inte det en konstig dag att åka till baden på?
Varför åker du dit på en måndag Nina??? Är inte det en konstig dag att åka till baden på?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:41Nina: Have fun på baden, torsdag kanske?
Nina: Have fun på baden, torsdag kanske?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:05Emelie, vi festar alltid bara på måndagar. 😉 Dessutom är vi nånstans mellan 100-150 pers som åker tillsammans. Vi ska på kick off alltså. 😀
Emelie, vi festar alltid bara på måndagar. 😉 Dessutom är vi nånstans mellan 100-150 pers som åker tillsammans. Vi ska på kick off alltså. 😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:06Lucas, torsdag låter bra. 😀
Lucas, torsdag låter bra. 😀
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 07:21aahha jaja, men ändå...(H)
aahha jaja, men ändå...(H)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 00:40Nu har det blivit dags att tacka för oss. Det har varit en fantastisk tid med mycket goda skratt och intressanta diskussioner 😀
Ni är ett härligt gäng supersinglar och vi kommer att sakna er *snyft*Vi finns i La Familiatrådarna (där även singlar får va
Nu har det blivit dags att tacka för oss. Det har varit en fantastisk tid med mycket goda skratt och intressanta diskussioner 😀
Ni är ett härligt gäng supersinglar och vi kommer att sakna er *snyft*
Vi finns i La Familiatrådarna (där även singlar får va
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 00:42YEAH (L)
YEAH (L)