Quote from Fredric Lagerström on 17 September 2010, 20:28Ja, det är en fin låt. Jag tänte på Claes Hyllingers bok "Ett långt farväl"
En finska han kärar ner sej i.
Ja, det är en fin låt. Jag tänte på Claes Hyllingers bok "Ett långt farväl"
En finska han kärar ner sej i.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 00:28+1 på Katarina! (en av FÅ favvolåtar!)
Jörgen: Det var ju först när du skrev det där om profilsidan som jag insåg att du var ON topic på ALLVAR i den där tråden. Hur tusan skulle jag ha kunnat gissa det? Vi jobbar inte så (dvs on topic) här på funbeat ju
+1 på Katarina! (en av FÅ favvolåtar!)
Jörgen: Det var ju först när du skrev det där om profilsidan som jag insåg att du var ON topic på ALLVAR i den där tråden. Hur tusan skulle jag ha kunnat gissa det? Vi jobbar inte så (dvs on topic) här på funbeat ju
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 00:39Lina och Micke: Ja det blev så, när jag inte har hjärta att skicka hem henne på sin lediga dag och jag drar hemifrån vid 06. Tyckte inte det va fair att hon skall sitta i kö i två timmar då. när det finns möjlighet at ligga kvar i sängen och sprida go dof
Lina och Micke: Ja det blev så, när jag inte har hjärta att skicka hem henne på sin lediga dag och jag drar hemifrån vid 06. Tyckte inte det va fair att hon skall sitta i kö i två timmar då. när det finns möjlighet at ligga kvar i sängen och sprida go dof
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 08:43Lucas >> Okej du är förlåten 🙂
Lucas >> Okej du är förlåten 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 09:03Lucas: (t+)
Lucas: (t+)
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 09:54Lucas: vilken gentleman du är 😀 (t+)
Lucas: vilken gentleman du är 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 16:43Grattis, Lucas! Ha det riktigt mysigt i tvåsamheten! 🙂
Grattis, Lucas! Ha det riktigt mysigt i tvåsamheten! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 17:13Grattis Lucas, håller med de andra ta hand om dig och bruden, kom inte tillbaka och vi kommer sakna dig 🙂 Lycka till!!!:D
Grattis Lucas, håller med de andra ta hand om dig och bruden, kom inte tillbaka och vi kommer sakna dig 🙂 Lycka till!!!:D
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:26Glöm inte bort mig bara, Lucas!! 😉
Ha det underbart på "andra sidan". (H:)
Glöm inte bort mig bara, Lucas!! 😉
Ha det underbart på "andra sidan". (H:)
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:16Gott Lucas och Bruse... får väl gratta Gunilla också fast jag inte känner henne 🙂
Ha det bra alla tre!
Gott Lucas och Bruse... får väl gratta Gunilla också fast jag inte känner henne 🙂
Ha det bra alla tre!