Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 18:58Linda: Jo det blir väl så när alla redan vet allt, sen har hon ju redan en nykel hit så det kanske inte är så mycket att disskutera längre:-)
Bruse: I´M ON MY WAY
Linda: Jo det blir väl så när alla redan vet allt, sen har hon ju redan en nykel hit så det kanske inte är så mycket att disskutera längre:-)
Bruse: I´M ON MY WAY
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 18:58Bruse, hur är det där borta, på den andra sidan? Är det lika mysigt som här eller är det skrämmande?
Bruse, hur är det där borta, på den andra sidan? Är det lika mysigt som här eller är det skrämmande?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 18:59Lucas: WHAAAT?! Egen nyckel!! WOW!!! 😀
Härligt!!!
Lucas: WHAAAT?! Egen nyckel!! WOW!!! 😀
Härligt!!!
Quote from ellen olsson on 17 September 2010, 19:04Bruse: Du får inte skriva här längre.
Bruse: Du får inte skriva här längre.
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 19:04Lite tomt! Gunilla har åkt till Gotland i tre dagar, kommer hem söndag för att byta väska och drar till London!
Så var det med det nyfunna osingellivet...
Men fan, jag vill ju skriva odrägliga inlägg i singelgruppen jö. Sluta tilltala mig, måste ju svar
Lite tomt! Gunilla har åkt till Gotland i tre dagar, kommer hem söndag för att byta väska och drar till London!
Så var det med det nyfunna osingellivet...
Men fan, jag vill ju skriva odrägliga inlägg i singelgruppen jö. Sluta tilltala mig, måste ju svar
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:10Lucacs >> Så ja !!! Äntligen !!!
Vänta här ... !! Egen nyckel och du har hängt här inne .... ?????
Lucacs >> Så ja !!! Äntligen !!!
Vänta här ... !! Egen nyckel och du har hängt här inne .... ?????
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:10haha Bruse .....
haha Bruse .....
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:11Va, har ni osinglar inte gått än?
Om ni ändå är kvar kan ni väl i så fall ge tipsen på hur man osinglar sig?
Typ som i denna tråd en viss osingel startade :"How 2 succed in the dejting-side-träsk" 😉
Va, har ni osinglar inte gått än?
Om ni ändå är kvar kan ni väl i så fall ge tipsen på hur man osinglar sig?
Typ som i denna tråd en viss osingel startade :"How 2 succed in the dejting-side-träsk" 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:13Ja, du får fråga Trådskaparen hur han gått till väga.... 😀
Han har kanske lite tips....
Ja, du får fråga Trådskaparen hur han gått till väga.... 😀
Han har kanske lite tips....
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 19:14Okej, det sista jag skriver i singelgruppen.
Jag skickade ett pm till Gunilla och sa hon hade en snygg klubbtröja. Jag har nämligen en likadan. Frågade om vi skulle cykla ihop, och så gjorde vi det. Sen kom det semestrar å sån skit emellan, så vi träffad
Okej, det sista jag skriver i singelgruppen.
Jag skickade ett pm till Gunilla och sa hon hade en snygg klubbtröja. Jag har nämligen en likadan. Frågade om vi skulle cykla ihop, och så gjorde vi det. Sen kom det semestrar å sån skit emellan, så vi träffad