Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 01:14Grattis Bruse & Gunilla (t+)
Vad som händer nästa helg, pja då ska jag och söta Lina ha
vår tredje dejt (L)
Grattis Bruse & Gunilla (t+)
Vad som händer nästa helg, pja då ska jag och söta Lina ha
vår tredje dejt (L)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 05:21Hasse: (H:) *längtar*
Hasse: (H:) *längtar*
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 05:45Älskar verkligen när batteriet dör precis när man ska göra en liten rättning- eller inte *surar*.. men de blev en liten cliffhanger för dig där Linda ;)..
Vad jag skulle säga var att jag förstår precis hur du menar... Man skulle gärna vilja ha nån, men a
Älskar verkligen när batteriet dör precis när man ska göra en liten rättning- eller inte *surar*.. men de blev en liten cliffhanger för dig där Linda ;)..
Vad jag skulle säga var att jag förstår precis hur du menar... Man skulle gärna vilja ha nån, men a
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 06:41Theres: Aha, då är jag med! 🙂
Theres: Aha, då är jag med! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 17 September 2010, 07:00Jo, jag måste alltså berätta för er att det är så här att *poff*
Jo, jag måste alltså berätta för er att det är så här att *poff*
Quote from Fredric Lagerström on 17 September 2010, 07:02Oj det blev svart ett tag 😉
...jag ska bju på hembakta muffins på jobbet idag!
Oj det blev svart ett tag 😉
...jag ska bju på hembakta muffins på jobbet idag!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:20Ja ni vet ju redan... som vanligt har jag svårt att läsa ikapp allt som skrivs och är efter även i denna tråd. Jag är alltså fröken Damsadel och måste lämna ert trevliga sällskap. Har ju inte varit här så länge men kommer att sakna er mycket i alla fall.
Ja ni vet ju redan... som vanligt har jag svårt att läsa ikapp allt som skrivs och är efter även i denna tråd. Jag är alltså fröken Damsadel och måste lämna ert trevliga sällskap. Har ju inte varit här så länge men kommer att sakna er mycket i alla fall.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:27Grattis Gunilla!
(eftersom det finns vissa cykelentusiaster på forumet som lätt identifierade just DIN cykel från bilden så kom det ju inte som en chock för andra av oss med finfina informationskanaler att det var just du 😉 )
Grattis Gunilla!
(eftersom det finns vissa cykelentusiaster på forumet som lätt identifierade just DIN cykel från bilden så kom det ju inte som en chock för andra av oss med finfina informationskanaler att det var just du 😉 )
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:30Aadu--> nu tycker jag du kan vara lite snäll mot mig, det är väl inte mitt fel att batteriet dog heller! Eller jo, det är det ju, men jag hoppades jag hade fått iväg min edit innan det dog, men så var visst inte fallet... *känner mig ledsen för all oro oc
Aadu--> nu tycker jag du kan vara lite snäll mot mig, det är väl inte mitt fel att batteriet dog heller! Eller jo, det är det ju, men jag hoppades jag hade fått iväg min edit innan det dog, men så var visst inte fallet... *känner mig ledsen för all oro oc
Quote from ellen olsson on 17 September 2010, 08:46Grattis Bruse och Gunilla!
Grattis Bruse och Gunilla!