Quote from Fredric Lagerström on 16 September 2010, 21:50Ja, en riktig "cliff hanger"
To be continued;)
Ja, en riktig "cliff hanger"
To be continued;)
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:53😉
😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:56Jag gissar på att 2 till kommer att lämna våran grupp...;)
Jag gissar på att 2 till kommer att lämna våran grupp...;)
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:01Så så, inte pressa nu, var och en lämnar väl i sin takt? Även om jag personligen gärna skulle lämna om det gavs möjlighet 😉 Inte så att jag vill lämna er men....ja, ni fattar... hoppas jag, fattar knappt själv snart... sova kanske?! (#)
Så så, inte pressa nu, var och en lämnar väl i sin takt? Även om jag personligen gärna skulle lämna om det gavs möjlighet 😉 Inte så att jag vill lämna er men....ja, ni fattar... hoppas jag, fattar knappt själv snart... sova kanske?! (#)
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:01Jag tycker att det är skoj att två lämnas oss "tillsammans" (L)
Jag tycker att det är skoj att två lämnas oss "tillsammans" (L)
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:05Linda: Tydligt plakat? 😉
Linda: Tydligt plakat? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 16 September 2010, 22:08Japp, absolut. Gå och lägg dej Linda! 😉
Japp, absolut. Gå och lägg dej Linda! 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:12Grattis Bruse å Gunilla!! Hoppas ni inte kommer tillbaka (även om vi alla kommer att sakna Bruses inlägg)...
Lycka till!! (t+)
Grattis Bruse å Gunilla!! Hoppas ni inte kommer tillbaka (även om vi alla kommer att sakna Bruses inlägg)...
Lycka till!! (t+)
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:13Linda-
Linda-
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:33Theres: Ja?
Theres: Ja?