Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 06:51GRATTIS!!! 😀 Se nu till att inte komma tillbaka! 😉
GRATTIS!!! 😀 Se nu till att inte komma tillbaka! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2010, 19:57Eftersom Gunilla har avslöjat mina toalettvanor, nödgas jag skriva i denna tråd. Tack å hej för alla trevliga stunder, skratt, pladder och paddel. Men lugn Björn, jag håller koll på dig.
Eftersom Gunilla har avslöjat mina toalettvanor, nödgas jag skriva i denna tråd. Tack å hej för alla trevliga stunder, skratt, pladder och paddel. Men lugn Björn, jag håller koll på dig.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 20:04Är det nu jag ska skriva
ÄNTLIGEN! 😀
eller ses det som en diss? *hoppas inte!*
Grattis Bruse och Gunilla! (t+)
Är det nu jag ska skriva
ÄNTLIGEN! 😀
eller ses det som en diss? *hoppas inte!*
Grattis Bruse och Gunilla! (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2010, 20:08Lugn, jag kommer fortsätta talla dig på låren.
Lugn, jag kommer fortsätta talla dig på låren.
Quote from Fredric Lagerström on 16 September 2010, 20:14Ha de gott Bruse!
Ha de gott Bruse!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 20:21Grattis:D
Grattis:D
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 20:21Bruse >> ha det gott !!!
Gunilla >>> Du med !!!
Bruse >> ha det gott !!!
Gunilla >>> Du med !!!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 20:23Härligt Bruse och Gunilla!!! Tack själva och ha det toppen där ute i tvåsamheten! 🙂
Härligt Bruse och Gunilla!!! Tack själva och ha det toppen där ute i tvåsamheten! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 16 September 2010, 20:27Denna Gunilla, är det nån jag borde känna till? Har jag missat henne i trådarna?
Denna Gunilla, är det nån jag borde känna till? Har jag missat henne i trådarna?
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 20:34Gunilla och Bruse, Grattis!
Gunilla och Bruse, Grattis!