Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 18:30Jessie: Synd att det inte funkade med Mr Pepso. Skönt att ni hade samma inställning, det blir så mycket lättare då. Vi andra här är glada att du kommer att fortsätta lysa upp våra liv. Och vilken underbar precision i bilderna och inlägget. 🙂 Det går att
Jessie: Synd att det inte funkade med Mr Pepso. Skönt att ni hade samma inställning, det blir så mycket lättare då. Vi andra här är glada att du kommer att fortsätta lysa upp våra liv. Och vilken underbar precision i bilderna och inlägget. 🙂 Det går att
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 19:42Vad söta ni är... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-ashamed005.gif
Vad söta ni är... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-ashamed005.gif
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 23:11Synd att det inte funkade Jessie, men du gör helt rätt som följer ditt hjärta. Spar krutet till Mr right (eller Mr Klick kanske ;))
Synd att det inte funkade Jessie, men du gör helt rätt som följer ditt hjärta. Spar krutet till Mr right (eller Mr Klick kanske ;))
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:53Vad betyder det om man har 5 extra tandborstar i badrumsskåpet?
Vad betyder det om man har 5 extra tandborstar i badrumsskåpet?
Quote from Rasmus Olsson on 1 September 2010, 11:58Då har du antingen en per vardag eller ett harem.
Pappa hade när han rökte pipa, sju stycken. Bytte varje dag och på söndagarna satte han sig ned och rengjorde alla med piprensare och bytte filter.
Då har du antingen en per vardag eller ett harem.
Pappa hade när han rökte pipa, sju stycken. Bytte varje dag och på söndagarna satte han sig ned och rengjorde alla med piprensare och bytte filter.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 12:28Jag vill nog hellre ha det till att jag är omtänksam om presumtiva gäster 🙂
Jag vill nog hellre ha det till att jag är omtänksam om presumtiva gäster 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 12:49vill du följa med hem och prova några av mina gästtandborstar
😀
grrrym raggningsreplik!
vill du följa med hem och prova några av mina gästtandborstar
😀
grrrym raggningsreplik!
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 23:24OK, han väl inte hunnit med så många inlägg här utan gick ganska direkt på löpartävlingsinbjudan...(Kraftprovet fö.) Men ordningen kräver väl att man avanmäler sig.
Hej med er och lycka till.
Eva - älskar dig !(L)
OK, han väl inte hunnit med så många inlägg här utan gick ganska direkt på löpartävlingsinbjudan...(Kraftprovet fö.) Men ordningen kräver väl att man avanmäler sig.
Hej med er och lycka till.
Eva - älskar dig !(L)
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 23:25Grattis Martin!
Grattis Martin!
Quote from ellen olsson on 7 September 2010, 23:57Grattis Martin och Eva!
Grattis Martin och Eva!