Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2010, 09:40Hejdå å håll dig härifrån!
Hejdå å håll dig härifrån!
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:48Grattis Louise
Grattis Louise
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 15:19Eftersom alla tycks förvänta sig att jag ska skriva något i just den HÄR tråden så använder jag väl den då, fast den gör det helt och hållet OFF topic...
Det har uppenbart varit ett problem att anse sig som singel samtidigt som man har en extra tandborst
Eftersom alla tycks förvänta sig att jag ska skriva något i just den HÄR tråden så använder jag väl den då, fast den gör det helt och hållet OFF topic...
Det har uppenbart varit ett problem att anse sig som singel samtidigt som man har en extra tandborst
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 15:30Jessie, jag saknar ord... dina inlägg är underbara och det här var nog bland det bästa jag sett. Jag och många med mig tror jag tackar Mr Pepsodent för att han inte planterat fluff i din blick så vi får behålla dig här ett tag till. 😀
Jessie, jag saknar ord... dina inlägg är underbara och det här var nog bland det bästa jag sett. Jag och många med mig tror jag tackar Mr Pepsodent för att han inte planterat fluff i din blick så vi får behålla dig här ett tag till. 😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 19:44Trist att det inte blev nåt rosa fluff med Mr. Pepsodent Jessie
Men jag säger bara lycka till 🙂
Och kommer du förbi här igen så kan vi säkert träffas o klättra eller nåt 😀
Trist att det inte blev nåt rosa fluff med Mr. Pepsodent Jessie
Men jag säger bara lycka till 🙂
Och kommer du förbi här igen så kan vi säkert träffas o klättra eller nåt 😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 20:00Eftersom jag är som skatorna, tittar gärna efter stora blänkande saker, så tittade jag först på bilderna och tänkte "har Jessies tandborste osinglat sig?"
sen kom resten av hjärnan ikapp.
Jess,
synd att det inte var Han men samtidigt skönt att det var e
Eftersom jag är som skatorna, tittar gärna efter stora blänkande saker, så tittade jag först på bilderna och tänkte "har Jessies tandborste osinglat sig?"
sen kom resten av hjärnan ikapp.
Jess,
synd att det inte var Han men samtidigt skönt att det var e
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 20:01Ååååh, varm gröt Håkan-styley... *mmmmm*
Ååååh, varm gröt Håkan-styley... *mmmmm*
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 20:25Så här efteråt så känns mitt inlägg rätt rått, men jag läste ingen sorg eller uppgivenhet hos dig Jessie utan bara mycket humor.
Naturligtvis hoppas jag också att du hittar nytt fluffmaterial men inte för fort för det skulle inte vara sig likt här utan
Så här efteråt så känns mitt inlägg rätt rått, men jag läste ingen sorg eller uppgivenhet hos dig Jessie utan bara mycket humor.
Naturligtvis hoppas jag också att du hittar nytt fluffmaterial men inte för fort för det skulle inte vara sig likt här utan
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 20:30Äääsch då Anna. Inte var det rått utan snarare RÄTT (uppfattat alltså). 🙂
Dessutom behöver ju inte nödvändigtvis lite råsa fluff betyda att jag rusar härifrån sådär pronto bums heller! *upplyser om, vänligt men bestämt*( *övar lite i förskott*
Vaddå?
Äääsch då Anna. Inte var det rått utan snarare RÄTT (uppfattat alltså). 🙂
Dessutom behöver ju inte nödvändigtvis lite råsa fluff betyda att jag rusar härifrån sådär pronto bums heller! *upplyser om, vänligt men bestämt*
( *övar lite i förskott*
Vaddå?
Quote from Fredric Lagerström on 27 August 2010, 22:28Vad skoj Jessie. Jag önskar dej fortsatt framgång här med oss! 😉 😉
Vad skoj Jessie. Jag önskar dej fortsatt framgång här med oss! 😉 😉