Quote from Rasmus Olsson on 4 October 2011, 20:27Inget bättre. Tär på psyket. Ska på magnetröntgen nästa vecka.
Inget bättre. Tär på psyket. Ska på magnetröntgen nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 20:35Bra! Då får du säkert svar på vad som är fel/var felet sitter. Och kan få förslag på åtgärd. Och personligen tycker jag det är lättare att härda ut om man vet att det finns någon plan framåt...
Bra! Då får du säkert svar på vad som är fel/var felet sitter. Och kan få förslag på åtgärd. Och personligen tycker jag det är lättare att härda ut om man vet att det finns någon plan framåt...
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 05:27Ha det gött Helen..
Ha det gött Helen..
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 12:57Heff.. Skall inte du deklamera med?? du var väl på dejt 😛
Heff.. Skall inte du deklamera med?? du var väl på dejt 😛
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 16:58Men hallå Christer, EN dejt behöver väl inte innebära utträde? Annars lär vi bygga svängdörrar till forumet. 😉
Men hallå Christer, EN dejt behöver väl inte innebära utträde? Annars lär vi bygga svängdörrar till forumet. 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 17:38Ne det e klart klantigt av mig o inte tänka längre än näsan.. Som vanligt 😉
Ne det e klart klantigt av mig o inte tänka längre än näsan.. Som vanligt 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 21:39Tänkte bara säga hej då för ett tag framöver. Har insett att jag inte hinner/orkar läsa det som skrivs i singelforumet längre. Kommer vara kvar på FB, men inte i singelforumet. Kommer kanske tillbaka senare, men tills vidare lämnar jag gruppen.
Ha det fi
Tänkte bara säga hej då för ett tag framöver. Har insett att jag inte hinner/orkar läsa det som skrivs i singelforumet längre. Kommer vara kvar på FB, men inte i singelforumet. Kommer kanske tillbaka senare, men tills vidare lämnar jag gruppen.
Ha det fi
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 21:43Ha det gott Hebbe, välkommen tillbaka!
Men det bästa vore om kärleken höll dig härifrån;)
Ha det gott Hebbe, välkommen tillbaka!
Men det bästa vore om kärleken höll dig härifrån;)
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 21:51Hej då Hebbe, det har varit trevligt att ha dig här!
Hej då Hebbe, det har varit trevligt att ha dig här!
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 22:02Hej då Hebbe.
Hej då Hebbe.