Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 12:48Ha det så himla bra och lycka till!
Ha det så himla bra och lycka till!
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 13:22Har bestämt mig för att ta en paus från er här...
Det är rätt och har varit rätt mycket i mitt liv...den sista tiden...som jag behöver ta tag i...
Kommer att sakna er...men jag kommer kanske tillbaka senare...
Har bestämt mig för att ta en paus från er här...
Det är rätt och har varit rätt mycket i mitt liv...den sista tiden...som jag behöver ta tag i...
Kommer att sakna er...men jag kommer kanske tillbaka senare...
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 13:23Vi kommer att sakna dig också Tobias. Lycka till 🙂
Vi kommer att sakna dig också Tobias. Lycka till 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 13:50Tack så mycket:) skall vårda dena relation väll 🙂 se kvinnan som det så fint heter 😛
Ingela är det en funbetare du dejtar?
Tack så mycket:) skall vårda dena relation väll 🙂 se kvinnan som det så fint heter 😛
Ingela är det en funbetare du dejtar?
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 14:00Rätt beslut för dig just nu, du vet att vi finns här och håller tummarna för dig. Kram Tobias!
Rätt beslut för dig just nu, du vet att vi finns här och håller tummarna för dig. Kram Tobias!
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 14:14@Christer Nej han är från Gräfsnäs. Träffades genom min syrra 🙂
@Christer Nej han är från Gräfsnäs. Träffades genom min syrra 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 14:15Ha det så gott Tobias lycka till i livet.
Ha det så gott Tobias lycka till i livet.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 14:37Aha:) då kankse jag känner han är ju uppväxt 4 km därifrån sollebrunn...
Aha:) då kankse jag känner han är ju uppväxt 4 km därifrån sollebrunn...
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:34Grattis Christer och lycka till !
Grattis Christer och lycka till !
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 21:00Lycka till Christer och Tobias! 🙂
Lycka till Christer och Tobias! 🙂