Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:36😉 johoooo jessie... de här e VISST fb!! (t+)
😉 johoooo jessie... de här e VISST fb!! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:43Jo, DET vet jag Johan, men det här är inte DET fb. Vilket var vad jag skrev. *peka uppåt och påPIKa vänligt men bestämt*
Jo, DET vet jag Johan, men det här är inte DET fb. Vilket var vad jag skrev. *peka uppåt och påPIKa vänligt men bestämt*
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:47Oki oki Jessie...*böjer På hUvUdEt och GåR SkamSen iväg* 😉
Oki oki Jessie...*böjer På hUvUdEt och GåR SkamSen iväg* 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:55Grattis Lasse! Trägen vinner? 🙂
Grattis Lasse! Trägen vinner? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 11 March 2012, 22:20Katarina: ja, och du är en morsgris.
Katarina: ja, och du är en morsgris.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 22:37Lycka till Lasse. Kärleken är lömsk på alla ;)sätt
Lycka till Lasse. Kärleken är lömsk på alla ;)sätt
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 22:37Grattis Lasse. fin beskrivning av att kunna känna doften på kudden 😉
Om du vill kan vi höras i La Familia, gruppen för fd singlar och vi som sitter i denna soffa.
Grattis Lasse. fin beskrivning av att kunna känna doften på kudden 😉
Om du vill kan vi höras i La Familia, gruppen för fd singlar och vi som sitter i denna soffa.
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 16:52Stort grattis Lasse!!! 😀 Simma lugnt! 😉
Stort grattis Lasse!!! 😀 Simma lugnt! 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 22:05Grattis L1, vad härligt!
(L)
Grattis L1, vad härligt!
(L)
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 13:29Nu har jag äntligen träffat någon, vi dejtar och tar det väldigt försiktigt än så länge.. så får se om det fungerar... men så länge så får jag säga nog hej då och lämna singelgruppen
Nu har jag äntligen träffat någon, vi dejtar och tar det väldigt försiktigt än så länge.. så får se om det fungerar... men så länge så får jag säga nog hej då och lämna singelgruppen