Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:04Grattis Lasse. Hoppas en annan, en vacker dag oxå kan begära "smygtitts" anstånd här, istället för fullvärdig medlem som nu 🙂
Grattis Lasse. Hoppas en annan, en vacker dag oxå kan begära "smygtitts" anstånd här, istället för fullvärdig medlem som nu 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:07Om man träffar någon på simhallen så får man ju dessutom en rätt bra titt på varan och slipper köpa grisen i säcken 😉 haha (nä, förlåt)
Om man träffar någon på simhallen så får man ju dessutom en rätt bra titt på varan och slipper köpa grisen i säcken 😉 haha (nä, förlåt)
Quote from Rasmus Olsson on 11 March 2012, 20:10Nöff
Nöff
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:24Är du en mansgris Bruse?
Är du en mansgris Bruse?
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:06Var simmar du Katarina 😉 hahaha... du la upp för den 😉 Kunde inte motstå 🙂
Var simmar du Katarina 😉 hahaha... du la upp för den 😉 Kunde inte motstå 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:08Mja, nu menade jag kanske ingen närstudie...
Mja, nu menade jag kanske ingen närstudie...
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:13*L* skojade juuuh!
*L* skojade juuuh!
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:15Det förstod jag nog. Svårt med text ibland. Du kan räkna med att majoriteten av vad jag skriver är med glimten i ögat - annars skulle jag vara riktigt störig. Haha
Det förstod jag nog. Svårt med text ibland. Du kan räkna med att majoriteten av vad jag skriver är med glimten i ögat - annars skulle jag vara riktigt störig. Haha
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:16*bordefinnasgillaknapparhär*
*bordefinnasgillaknapparhär*
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:35Näeh Johan, det här är inte det fb faktiskt. 😉
Kat: Vaddå? Har inte du fattat att du ÄR störig ännu? *kram*
Näeh Johan, det här är inte det fb faktiskt. 😉
Kat: Vaddå? Har inte du fattat att du ÄR störig ännu? *kram*