Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 08:50Kul att det löste sig Ingela, hoppas det håller sig alldeles strålande!
Kul att det löste sig Ingela, hoppas det håller sig alldeles strålande!
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 08:55Jag får också ta och tacka för min tid härinne 🙂 Igårkväll konstaterades det att vi var ett par (det har väl kanske varit ganska nära ganska länge, men ändå) och då känns det väl inte helt OK att hålla sig kvar härinne, hur trevliga ni än är 😉
Stort l
Jag får också ta och tacka för min tid härinne 🙂 Igårkväll konstaterades det att vi var ett par (det har väl kanske varit ganska nära ganska länge, men ändå) och då känns det väl inte helt OK att hålla sig kvar härinne, hur trevliga ni än är 😉
Stort l
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 09:01Härligt att höra Elisabeth. Hoppas vi slipper se dig 😀
Härligt att höra Elisabeth. Hoppas vi slipper se dig 😀
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 09:18Grattis Elisabeth!
Grattis Elisabeth!
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 09:40Härligt Elisabeth! 😀 Du får ha det så jättebra ute i osingelmarkerna. Lycka till! (L)
Härligt Elisabeth! 😀 Du får ha det så jättebra ute i osingelmarkerna. Lycka till! (L)
Quote from Rasmus Olsson on 6 February 2012, 10:22Men vad håller ni på med? Osinglar er utan att vi får vara med.... åh...
Lycka till tjejer å kom aldrig tebax! (eller ja, klart ni får om det mot all förmodan händer)
Men vad håller ni på med? Osinglar er utan att vi får vara med.... åh...
Lycka till tjejer å kom aldrig tebax! (eller ja, klart ni får om det mot all förmodan händer)
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 12:16Lycka till Elisabeth.
Tack alla trevliga människor. Vi får hoppas att det fortsätter vara rörelse i singelgruppen.
Lycka till Elisabeth.
Tack alla trevliga människor. Vi får hoppas att det fortsätter vara rörelse i singelgruppen.
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 12:45Bra jobbat, Ingela och Elisabeth!
Bra jobbat, Ingela och Elisabeth!
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 16:45Grattis och farväl. Härligt med lite kärlek(L)
Grattis och farväl. Härligt med lite kärlek(L)
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 18:05Bye bye
Bye bye