Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 22:10Härligt Micke och Ingela! Jag håller tummarna för att fortsättningen blir lika bra som början 🙂
Härligt Micke och Ingela! Jag håller tummarna för att fortsättningen blir lika bra som början 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 22:54GRATTIS Ingela! 😀 Lycka till där ute i osingelmarkerna! 🙂
GRATTIS Ingela! 😀 Lycka till där ute i osingelmarkerna! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 20:36Tack för alla lyckönskningar:D
Tack för alla lyckönskningar:D
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 12:05för några veckor sedan eller så kanske det var månader? så tog jag och gick ur gruppen för att ta en paus härifrån.. pausen är nu slut för nu går jag ut ur gruppen på rätt sätt!
Har träffat en helt underbar tjej!
Är så kär!självklart finns jag på fu
för några veckor sedan eller så kanske det var månader? så tog jag och gick ur gruppen för att ta en paus härifrån.. pausen är nu slut för nu går jag ut ur gruppen på rätt sätt!
Har träffat en helt underbar tjej!
Är så kär!
självklart finns jag på fu
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 12:51GRATTIS Helen!! 😀 Superkul att du lämnar oss "på rätt sätt" 😉 Lycka till ute i de osinglade markerna! 🙂
GRATTIS Helen!! 😀 Superkul att du lämnar oss "på rätt sätt" 😉 Lycka till ute i de osinglade markerna! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 12:54Grattis Helen 😀 Är så glad för din skull. Lycka till !!!
Grattis Helen 😀 Är så glad för din skull. Lycka till !!!
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 12:56Aha, det är en paus man ska ta för att komma från soffan 😉
Lycka till Helen!
Aha, det är en paus man ska ta för att komma från soffan 😉
Lycka till Helen!
Quote from Rasmus Olsson on 2 December 2011, 13:11Äntligen!
Äntligen!
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 18:10Grattis Helen! Vi kanske alla ska ta en paus..
Grattis Helen! Vi kanske alla ska ta en paus..
Quote from Rasmus Olsson on 2 December 2011, 18:23Klockan 15.00 den 24 december kommer jag ta en time-off om det inte går som jag vill.
Klockan 15.00 den 24 december kommer jag ta en time-off om det inte går som jag vill.