Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 18:26Grattis Helen!! Såå roligt för dig och framför allt för henne 😉
Grattis Helen!! Såå roligt för dig och framför allt för henne 😉
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 18:27Bye bye ni som lämnar/lämnat
Bye bye ni som lämnar/lämnat
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 20:20JIhoooo grattis Helen!!!!
JIhoooo grattis Helen!!!!
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 14:30Så underbart Helen!! Jag är såå glad för din skull! 😀 (L)
Du vet var jag finns. (H)
Så underbart Helen!! Jag är såå glad för din skull! 😀 (L)
Du vet var jag finns. (H)
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 21:17Som väl var blev det bara en kort visit på singeltråden. Problemen är lösta och ordningen är återställd. Jag har bomull kring hjärtat. Jag ska göra vad jag kan för att hålla mej härifrån (L)
Som väl var blev det bara en kort visit på singeltråden. Problemen är lösta och ordningen är återställd. Jag har bomull kring hjärtat. Jag ska göra vad jag kan för att hålla mej härifrån (L)
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 21:24Åh, va gulligt 😉 Vi vill inte se dig här i soffan igen 🙂
Åh, va gulligt 😉 Vi vill inte se dig här i soffan igen 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 21:31Tack för besöket och kom inte tillbaka!
Tack för besöket och kom inte tillbaka!
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 21:46Hoppas att det blir bra Ingela. Ha det toppen! 🙂
Hoppas att det blir bra Ingela. Ha det toppen! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 04:58Bye bye
Bye bye
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 07:53Härligt Ingela! Please stay away 🙂
Härligt Ingela! Please stay away 🙂