Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 10:30Grattis Robert! Härligt att höra att det faktiskt kan bli så att båda tycker den andra är underbar, och det samtidigt. Det inger hopp. 🙂
Grattis Robert! Härligt att höra att det faktiskt kan bli så att båda tycker den andra är underbar, och det samtidigt. Det inger hopp. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 12:11Härligt Robert! Break a leg därute. 🙂
Härligt Robert! Break a leg därute. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 20:40😀
(L)cy
😀
(L)
cy
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 21:10Mors Johanna
Mors Johanna
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 22:03Ha det så kul därute Johanna! 😀
Ha det så kul därute Johanna! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 14 November 2012, 08:38Känner likadant, jag hinner inte läsa. Men jag ska inte deklarera mitt utträde, men bara avisera min myckna frånvaro. Funbeat är så segt, att bara ladda en tråd tar 2-4 minuter även på 100 mb/s! Att bara öppna varje tråd i singelgruppen tar ungefär 30 min
Känner likadant, jag hinner inte läsa. Men jag ska inte deklarera mitt utträde, men bara avisera min myckna frånvaro. Funbeat är så segt, att bara ladda en tråd tar 2-4 minuter även på 100 mb/s! Att bara öppna varje tråd i singelgruppen tar ungefär 30 min
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 13:48Funbeat är segt, men inte så segt. Iaf inte hos mig, och jag har bara 10MBit....
Hejdå Johanna! Välkommen tillbaka!
Håller med om att det är svårt att hänga med. Jga läser sporadiska trådar...
Funbeat är segt, men inte så segt. Iaf inte hos mig, och jag har bara 10MBit....
Hejdå Johanna! Välkommen tillbaka!
Håller med om att det är svårt att hänga med. Jga läser sporadiska trådar...
Quote from Fredric Lagerström on 14 November 2012, 14:49Hej då Johanna, lycka till!!!
Anna skriver nyspråk nu, för er som kanske undrar vad jga betyder 😉 😉
Hej då Johanna, lycka till!!!
Anna skriver nyspråk nu, för er som kanske undrar vad jga betyder 😉 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 15:38Ja, någon måste ju börja, när ni är så gammalmodiga!
Ja, någon måste ju börja, när ni är så gammalmodiga!
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 16:51Kan inte hålla med om att fb är segt. För mig fungerar det kanon både på datorn och telefonen.
Läser flitigt, men är sämre på att skriva...
Kan inte hålla med om att fb är segt. För mig fungerar det kanon både på datorn och telefonen.
Läser flitigt, men är sämre på att skriva...