Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 15:59Dags att tacka för mig officiellt.
Hoppas och tror att jag aldrig mer behöver ert sällskap 😉Jag önskar att ni alla kommer att hitta kärleken i framtiden. För två år sen var jag världens olyckligaste och trodde att allt som var värt något i livet redan
Dags att tacka för mig officiellt.
Hoppas och tror att jag aldrig mer behöver ert sällskap 😉
Jag önskar att ni alla kommer att hitta kärleken i framtiden. För två år sen var jag världens olyckligaste och trodde att allt som var värt något i livet redan
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 16:05Lycka till där ute Johan! 🙂
Lycka till där ute Johan! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 17:36Grattis Johan! 😀 Lycka till där ute i osingelmarkerna och se till att vi slipper se dig här inne igen 😉
Grattis Johan! 😀 Lycka till där ute i osingelmarkerna och se till att vi slipper se dig här inne igen 😉
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 17:49Härligt Lycka till! 🙂
Härligt Lycka till! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 17:52😀
😀
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 17:52Vad fint Johan, lycka till!
Vad fint Johan, lycka till!
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 18:19Gott att höra Johan, lycka till 🙂
Gott att höra Johan, lycka till 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 19:01Bye bye
Bye bye
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 20:35Lycka till Johan!
Även jag har nu bestämt mig för att det är dags att ta steget ut genom den här dörren och säga hej då till singel-livet. 🙂 Väldigt trevligt härinne så det känns bra att man kan komma tillbaka om det skiter sig. Det tror jag dock inte
Lycka till Johan!
Även jag har nu bestämt mig för att det är dags att ta steget ut genom den här dörren och säga hej då till singel-livet. 🙂 Väldigt trevligt härinne så det känns bra att man kan komma tillbaka om det skiter sig. Det tror jag dock inte
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 20:38Underbart Elektra!
Empiriskt så lämnar Singlarna stötvis, så för de om vill: häng på nu! 😀
Underbart Elektra!
Empiriskt så lämnar Singlarna stötvis, så för de om vill: häng på nu! 😀