Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 20:40Lycka till dig med Elektra 🙂
Lycka till dig med Elektra 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 21:14Lycka till! 😀
Lycka till! 😀
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 21:16Lycka till därute Electra!
🙂
Lycka till därute Electra!
🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 21:25😀
😀
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 21:33Grattis Elektra! 🙂
Grattis Elektra! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 21:40Förresten! Ska ni inte innan ni drar avslöja för oss andra hur man bär sig åt för att ta sig härifrån? Vi vill ju veta knepen... 🙂
Förresten! Ska ni inte innan ni drar avslöja för oss andra hur man bär sig åt för att ta sig härifrån? Vi vill ju veta knepen... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 22:20Tack alla 🙂
Nina; I mitt fall var det nog extremt mycket tur inblandat. Kanske det alltid är iofs. 😉 Jag reggade mig på en sån därn dejtingsida (OkCupid närmare bestämt), la upp ett par bilder men skrev inget. Såg det mest som lite tidsfördriv, satt
Tack alla 🙂
Nina; I mitt fall var det nog extremt mycket tur inblandat. Kanske det alltid är iofs. 😉 Jag reggade mig på en sån därn dejtingsida (OkCupid närmare bestämt), la upp ett par bilder men skrev inget. Såg det mest som lite tidsfördriv, satt
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 22:23Ok, tack för storyn, och hoppas som sagt att du håller dig borta! 🙂
Ok, tack för storyn, och hoppas som sagt att du håller dig borta! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 22:50Lycka till Elektra! Härligt att det finns hopp för funbeatsinglarna. 😉
Lycka till Elektra! Härligt att det finns hopp för funbeatsinglarna. 😉
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 23:28Lycka till Johan och Elektra. Jag närmar mej att bli utslängd härifrån;-)
Lycka till Johan och Elektra. Jag närmar mej att bli utslängd härifrån;-)