Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 13:45Grattis Fredrik! Önskar er all välgång. 😀
Grattis Fredrik! Önskar er all välgång. 😀
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 15:09Twitter? Går det att äta??? 😉
Twitter? Går det att äta??? 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 18:38Nej, Tobbe, du tänker nog på Twix. 😉
Grattis Fredrik!
Vem bjuder på bubbeldricka nu då?
Nej, Tobbe, du tänker nog på Twix. 😉
Grattis Fredrik!
Vem bjuder på bubbeldricka nu då?
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 19:38Grattis Fredrik!
Du måste naturligtvis överlämna champagnetjänsten till någon innan du sticker.
Grattis Fredrik!
Du måste naturligtvis överlämna champagnetjänsten till någon innan du sticker.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 20:51Grattis Fredrik !
Grattis Fredrik !
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 23:43Fredrik: Följde hon dig eller följde du henne? Eller diskuterade ni i någon annans tweets? Det här är ju sånt man undrar över... 😉
Fredrik: Följde hon dig eller följde du henne? Eller diskuterade ni i någon annans tweets? Det här är ju sånt man undrar över... 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 10:05Kanske dags att lämna detta forum igen. Återkommer med rapport från ikväll.
Kanske dags att lämna detta forum igen. Återkommer med rapport från ikväll.
Quote from Rasmus Olsson on 11 January 2013, 10:16Lycka till!
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 20:48Japp, då lämnar jag detta forum igen. Denna gång så är jag mer förälskad än någonsin. 100% säker på det. Hoppas jag inte kommer tillbaka. Kärlek vid första ögonkastet.
Japp, då lämnar jag detta forum igen. Denna gång så är jag mer förälskad än någonsin. 100% säker på det. Hoppas jag inte kommer tillbaka. Kärlek vid första ögonkastet.
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 21:06Där ser man, lycka till Joakim 🙂
Där ser man, lycka till Joakim 🙂