Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 21:22Grattis turturduvor!
Grattis turturduvor!
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 08:38Grattis Joakim! Hoppas vi slipper se dig här igen 😉
Grattis Joakim! Hoppas vi slipper se dig här igen 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 10:42Tack. Får väl rekomendera nätdejting. Vi blev väl ihop redan första dejten. Kan knappt vara ifrån varann.
Tack. Får väl rekomendera nätdejting. Vi blev väl ihop redan första dejten. Kan knappt vara ifrån varann.
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 17:35Lycka till Joackim men hur kan du vara så säker på en första känsla lixom? Men njut så länge det varar :)))
Lycka till Joackim men hur kan du vara så säker på en första känsla lixom? Men njut så länge det varar :)))
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 19:49Vilken modernt påhitt - att låta bli att lita på första känslan!
Som min mor en gg sa: "vara kär bör man göra medan man fortfarande är för kär för att låta bli" 😉
Så GLHF grabben! (hv)
Vilken modernt påhitt - att låta bli att lita på första känslan!
Som min mor en gg sa: "vara kär bör man göra medan man fortfarande är för kär för att låta bli" 😉
Så GLHF grabben! (hv)
Quote from Rasmus Olsson on 15 January 2013, 20:13Första känslan brukar vara den rätta.
Första känslan brukar vara den rätta.
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 23:44Låter härligt tycker jag. Gå på känslan och låt förälskelsen och passionen övergå i kärlek så småningom.
Låter härligt tycker jag. Gå på känslan och låt förälskelsen och passionen övergå i kärlek så småningom.
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 09:42Har dejtat några men aldig känt så här tidigare. WOW. Vi har gått fram fort. Men vi har pratat om det och båda inser att det kan ta slut men vi "kör på". Helt underbart. Om man har en bra grund så kan det leda långt.
Har dejtat några men aldig känt så här tidigare. WOW. Vi har gått fram fort. Men vi har pratat om det och båda inser att det kan ta slut men vi "kör på". Helt underbart. Om man har en bra grund så kan det leda långt.
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 15:51Livet är för kort för att inte prova! kör! 🙂 lycka till!
Livet är för kort för att inte prova! kör! 🙂 lycka till!
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 12:53Grattis Fredrik och Joakim!! 😀 Lycka till där ute i osingelmarkerna!
Grattis Fredrik och Joakim!! 😀 Lycka till där ute i osingelmarkerna!