Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 18:14Det är med trevande fingrar jag nu får så lov att skriva i den här tråden. Det känns lite som att jag kommer jinxa den relation jag nu har genom att träda ut från den här trygga världen...
Men ... Efter 6 veckors dejtande är det dags att fälla ut vingarn
Det är med trevande fingrar jag nu får så lov att skriva i den här tråden. Det känns lite som att jag kommer jinxa den relation jag nu har genom att träda ut från den här trygga världen...
Men ... Efter 6 veckors dejtande är det dags att fälla ut vingarn
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 19:13Härligt Emma Lycka till.
Härligt Emma Lycka till.
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 19:28Sedär jag...en byggare... 😉 Då finns det hopp för mig oxå 😉
Lycka till Emma...
Sedär jag...en byggare... 😉 Då finns det hopp för mig oxå 😉
Lycka till Emma...
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 19:29Grattis Emma !
Grattis Emma !
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 20:02Grattis Emma och lycka till! Lite tråkigt att du försvinner samtidigt som jag kommer tillbaka. Du har skrivit många kloka, roliga och tänkvärda saker här.
Grattis Emma och lycka till! Lite tråkigt att du försvinner samtidigt som jag kommer tillbaka. Du har skrivit många kloka, roliga och tänkvärda saker här.
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 20:46Grattis Emma!
Hej Katarina, är du tillbaka?
Grattis Emma!
Hej Katarina, är du tillbaka?
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 21:15Emma: Det låter ju underbart! Jättegrattis! 😀 Sköt om dig och varandra där ute i osingelmarkerna! (L)
Emma: Det låter ju underbart! Jättegrattis! 😀 Sköt om dig och varandra där ute i osingelmarkerna! (L)
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 22:24Grattis Emma!
Grattis Emma!
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 00:07Vad kul att höra Emma 😀 Sköt om er och njut, det är ni värda!
Ansök om medlemskap i La Familia så kan vi höras där, detta gäller alla i soffan.
Vad kul att höra Emma 😀 Sköt om er och njut, det är ni värda!
Ansök om medlemskap i La Familia så kan vi höras där, detta gäller alla i soffan.
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 07:59Grattis och lycka till
*laddar genast ner Badoo-appen* 🙂
Grattis och lycka till
*laddar genast ner Badoo-appen* 🙂