Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 09:43Lycka till med kärleken Emma! 😀
(själv börjar jag undra om jag inte lika gärna kan skriva här eftersom jag bara har tid för mitt nya lilla hjärta ändå just nu... Hon är helt fantastisk! (L) )
Lycka till med kärleken Emma! 😀
(själv börjar jag undra om jag inte lika gärna kan skriva här eftersom jag bara har tid för mitt nya lilla hjärta ändå just nu... Hon är helt fantastisk! (L) )
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 11:15(Jessie, det saknas faktiskt lite bilder på ditt nya lilla (L) här tycker jag. Eller, ja, kanske inte just i den här tråden då.)
(Jessie, det saknas faktiskt lite bilder på ditt nya lilla (L) här tycker jag. Eller, ja, kanske inte just i den här tråden då.)
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 14:55Tackar!! 😀 Känner mig värd lite kärlek. Sen vet man ju inte, kanske är tillbaka här om en månad.. men förhoppningsvis inte 🙂
ska söka rätt på La Familia!
Tackar!! 😀 Känner mig värd lite kärlek. Sen vet man ju inte, kanske är tillbaka här om en månad.. men förhoppningsvis inte 🙂
ska söka rätt på La Familia!
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 18:15Ja Jessie! Bilder på den söta!! 😀
Ja Jessie! Bilder på den söta!! 😀
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 08:23Emma, klart du är värd kärlek! Stort grattis och jag tror inte att du jinxar nåt genom att skriva här. Du måste ju ge oss andra lite hopp! Lycka till 😀
Emma, klart du är värd kärlek! Stort grattis och jag tror inte att du jinxar nåt genom att skriva här. Du måste ju ge oss andra lite hopp! Lycka till 😀
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 09:30Bye bye
Bye bye
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 15:16och ja..det är dags att lämna soffan, men jag finns i la familja!
och ja..det är dags att lämna soffan, men jag finns i la familja!
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 16:05Lycka till Helen
Lycka till Helen
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 17:27Grattis och lycka till Helen! 🙂
Grattis och lycka till Helen! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 17:39Grattis till er båda och Lycka till Helen 😀
Grattis till er båda och Lycka till Helen 😀