Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 22:35Grattis Johan...
Det går väl cykla nu...passerade Gbg idag och det va ju rätt snöfritt på vägarna... 😉
Grattis Johan...
Det går väl cykla nu...passerade Gbg idag och det va ju rätt snöfritt på vägarna... 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 06:23Bye bye ( break a leg )
Bye bye ( break a leg )
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 20:30Med reservation för att jag inte har läst en enda tråd eller inlägg på tre månader och att jag inte ens vet om någon jag känner fortfarande är kvar (jag hoppas ju egentligen inte det 😉 ) så fick jag plötsligt känslan att jag måste skriva här av några skä
Med reservation för att jag inte har läst en enda tråd eller inlägg på tre månader och att jag inte ens vet om någon jag känner fortfarande är kvar (jag hoppas ju egentligen inte det 😉 ) så fick jag plötsligt känslan att jag måste skriva här av några skä
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 20:51Stort grattis Anna.
Johan har osinglat sig och är fortfarande välkommen på cykelrundorna och detsamma gäller självklart dig. Vi ses när det blir några fler plusgrader 🙂
Stort grattis Anna.
Johan har osinglat sig och är fortfarande välkommen på cykelrundorna och detsamma gäller självklart dig. Vi ses när det blir några fler plusgrader 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 20:55Åh, har Johan osinglat sig?! Vad glad jag blir!! (H:)
(Fast nu får ni jäkligt svårt på rosa dygnet i år! Ha! Det är kanske det som är trickset? Att köra ordentligt på singelcykeln så händer det grejjer! :D)
Åh, har Johan osinglat sig?! Vad glad jag blir!! (H:)
(Fast nu får ni jäkligt svårt på rosa dygnet i år! Ha! Det är kanske det som är trickset? Att köra ordentligt på singelcykeln så händer det grejjer! :D)
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 21:05Ha ha. Håll koll på GBG tråden så ser du när vi drar ut
Ha ha. Håll koll på GBG tråden så ser du när vi drar ut
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 21:11Får sätta en påminnelse på det, jag har helt slutat med Funbeat...
Får sätta en påminnelse på det, jag har helt slutat med Funbeat...
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 21:21Välkommen hem förresten 🙂
Välkommen hem förresten 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 22:03Grattis Anna!
Grattis Anna!
Quote from Funbeat user on 30 March 2013, 09:30Helen har också osinglat sig, själv har jag inte tid med sånt eftersom jag håller på och bygger om hela mitt liv.
Helen har också osinglat sig, själv har jag inte tid med sånt eftersom jag håller på och bygger om hela mitt liv.