Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 21:34Håsen, för helvete, outa mig inte så här!
Grrrr
Du får hänga i köttkrokarna på tisdag!
:@
Håsen, för helvete, outa mig inte så här!
Grrrr
Du får hänga i köttkrokarna på tisdag!
:@
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 22:03Hehe Hasse, tagen på bar gäring. 😉
Hehe Hasse, tagen på bar gäring. 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 19:40Grattis Anna 🙂 och välkommen hem till Sverige.
Håsen & Hasse, i de lugnaste vatten........... (H)
Grattis Anna 🙂 och välkommen hem till Sverige.
Håsen & Hasse, i de lugnaste vatten........... (H)
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 13:03Jojo, jag deklamerar mitt utträde jag med. Inte helt otippat kanske.
Hittade även jag killen via den ökända ligg-appen Badoo, rätt otippat faktiskt. Vi pratade lite i december och sen slutade vi av någon anledning. Men efter en alldeles särdeles dålig de
Jojo, jag deklamerar mitt utträde jag med. Inte helt otippat kanske.
Hittade även jag killen via den ökända ligg-appen Badoo, rätt otippat faktiskt. Vi pratade lite i december och sen slutade vi av någon anledning. Men efter en alldeles särdeles dålig de
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 13:45Stort grattis Louise och lycka till.
Ska som helgprojekt skaffa Badoo oxå. 🙂
Stort grattis Louise och lycka till.
Ska som helgprojekt skaffa Badoo oxå. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 13:55Gör det, det är ett ganska enkelt och smidigt format. Men drar batteri utav bara fan 😀 Men det kan det ju vara värt 😉
Gör det, det är ett ganska enkelt och smidigt format. Men drar batteri utav bara fan 😀 Men det kan det ju vara värt 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 14:01Grattis Louise!!! Lycka till därute:-)
Grattis Louise!!! Lycka till därute:-)
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 15:43Grattis Lousie 🙂
Vilken härlig beskrivning av vad du känner, blir glad av den,
Grattis Lousie 🙂
Vilken härlig beskrivning av vad du känner, blir glad av den,
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 17:45Härligt, Louise! Se till att hålla dig ifrån singel-träsket nu! 🙂
Härligt, Louise! Se till att hålla dig ifrån singel-träsket nu! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 18:45Stort grattis Louise, vilken mysig berättelse
🙂
Stort grattis Louise, vilken mysig berättelse
🙂