Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 21:47Roligt, grattis och lycka till!!
Roligt, grattis och lycka till!!
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 22:29Härligt Ingela! Stort grattis till er båda och ta hand om varandra där ute i osingelmarkerna 🙂
Härligt Ingela! Stort grattis till er båda och ta hand om varandra där ute i osingelmarkerna 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 22:38Grattis Ingela 😀
Var rädda om varandra (L)
Grattis Ingela 😀
Var rädda om varandra (L)
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 22:43Hoppas ni hittar vägen ut, ingen är dålig det vill bara till att hitta den som passar. Tack alla goa. Ja nu ska jag se till att hålla mej härifrån 😉
Hoppas ni hittar vägen ut, ingen är dålig det vill bara till att hitta den som passar. Tack alla goa. Ja nu ska jag se till att hålla mej härifrån 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 08:58Yay Ingela. Roligt
Ja, jag är också avsinglad. Dock har jag så svårt att lämna den här gruppen. Snart ett år som den gett mig stöd och trygghet, även då jag oftast varit tyst och bara läst så har jag fått mig skratt och uppmuntran genom era kloka råd och
Yay Ingela. Roligt
Ja, jag är också avsinglad. Dock har jag så svårt att lämna den här gruppen. Snart ett år som den gett mig stöd och trygghet, även då jag oftast varit tyst och bara läst så har jag fått mig skratt och uppmuntran genom era kloka råd och
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 10:25Grattis Cornelia! Vad skoj, cykla det är livet de´ och med trevligt sällskap. Roligt jag fick läst detta innan jag lägger ner sidan 🙂
Grattis Cornelia! Vad skoj, cykla det är livet de´ och med trevligt sällskap. Roligt jag fick läst detta innan jag lägger ner sidan 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 14:48Oj, ett till avhopp. Grattis Cornelia!
Oj, ett till avhopp. Grattis Cornelia!
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 15:32Grattis tjejer!
Grattis tjejer!
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 17:00Vi får se till att det blir mer diskussion i gruppen La familia som är till för fd och blivande fd singlar här på Funbeat. Den är sluten men knacka på så kommer ni in.
Lycka till Cornelia 🙂
Vi får se till att det blir mer diskussion i gruppen La familia som är till för fd och blivande fd singlar här på Funbeat. Den är sluten men knacka på så kommer ni in.
Lycka till Cornelia 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 17:09Tack och tack Casmilla, så bra du påminde Camilla den hade jag glömt bort 🙂
Tack och tack Casmilla, så bra du påminde Camilla den hade jag glömt bort 🙂