Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 13:03Hej då för mig! Det blev inte så lång tid som jag trodde här.
🙂
Hej då för mig! Det blev inte så lång tid som jag trodde här.
🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 14:45Härligt! Grattis och hej då. 🙂
Härligt! Grattis och hej då. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 21:07Härligt Bosse. Lycka till därute. 🙂
Härligt Bosse. Lycka till därute. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2013, 00:40Lycka till Bosse!
Lycka till Bosse!
Quote from Funbeat user on 2 December 2013, 23:50Grattis Bosse, lycka till där ute! 🙂
Grattis Bosse, lycka till där ute! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 21:34Inte hade jag en aning om vad Vinterutmaningen skulle kunna leda till men nu känner jag att det är dags för mig att lämna soffan.
Jag kan inte ge något recept för framgång, jag tror att det för mig är en kombination av att vara sig själv och vara i fas
Inte hade jag en aning om vad Vinterutmaningen skulle kunna leda till men nu känner jag att det är dags för mig att lämna soffan.
Jag kan inte ge något recept för framgång, jag tror att det för mig är en kombination av att vara sig själv och vara i fas
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 21:59Härligt! Grattis och må du hålla dig härifrån. 🙂
Härligt! Grattis och må du hålla dig härifrån. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 22:02Grattis till bästaste Camillan!
Grattis till bästaste Camillan!
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 22:03Åh vad härligt Camilla! Grattis! Men jag kommer sakna dig här 🙂
Åh vad härligt Camilla! Grattis! Men jag kommer sakna dig här 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 22:08Härligt!!
Grattis och håll dig härifrån 😉
Härligt!!
Grattis och håll dig härifrån 😉