Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 16:30Tack ALLA (L)
Jag kommer att sakna er oxå....... Roger A (V)
Vi ses på annat håll (t+)
Tack ALLA (L)
Jag kommer att sakna er oxå....... Roger A (V)
Vi ses på annat håll (t+)
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 18:32Grattis Camilla, vad glad jag blev av att läsa det 🙂
Grattis Camilla, vad glad jag blev av att läsa det 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 19:23Härligt! Ett stort grattis. 🙂
Härligt! Ett stort grattis. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 11:03Vad gör du här, Camilla?
Vad gör du här, Camilla?
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 16:55Säger hejdå till alla som önskar mig lycka till 😉
Säger hejdå till alla som önskar mig lycka till 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2014, 14:06Hejdå Camilla och lycka till, tack för ditt stöd här. Jag minns det även om det är ett halvår sedan jag postade här senast.
Jag går nu ur gruppen formellt.
Hejdå och ha det bra allihop (H)
Hejdå Camilla och lycka till, tack för ditt stöd här. Jag minns det även om det är ett halvår sedan jag postade här senast.
Jag går nu ur gruppen formellt.
Hejdå och ha det bra allihop (H)
Quote from Funbeat user on 4 February 2014, 15:11Detsamma Adam. Hoppas det blir bra där ute. 🙂
Detsamma Adam. Hoppas det blir bra där ute. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 07:45Grattis Camilla!!! 🙂 <3
Grattis Camilla!!! 🙂 <3
Quote from Funbeat user on 31 March 2014, 14:22Sådärja! Kofferten står färdigpackad i Half Way-house och väntar bara på att jag ska komma och hämta upp den och nu har det faktiskt blivit dags. Inte, som jag kanske både trott och lite hoppats, med någon av alla de eminenta singelmännen som finns här på
Sådärja! Kofferten står färdigpackad i Half Way-house och väntar bara på att jag ska komma och hämta upp den och nu har det faktiskt blivit dags. Inte, som jag kanske både trott och lite hoppats, med någon av alla de eminenta singelmännen som finns här på
Quote from Funbeat user on 31 March 2014, 15:19Men oooh så härligt Jessie!
Vad glad jag blir för din skull!Det blev alltså inget slagsmål om lägenhet ni båda ville bjuda på 😉
(t+)
Håll dig nu borta härifrån. 😀
Men oooh så härligt Jessie!
Vad glad jag blir för din skull!
Det blev alltså inget slagsmål om lägenhet ni båda ville bjuda på 😉
(t+)
Håll dig nu borta härifrån. 😀