Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 13:58mm faktiskt för det är precis så det är Jessi, de har försökt att få med mig men utan framgång, jag är med i idrottsföreningen istället:D bra va?
mm faktiskt för det är precis så det är Jessi, de har försökt att få med mig men utan framgång, jag är med i idrottsföreningen istället:D bra va?
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:38Dags för mig att säga hej då...
Allt börja med en ledbandsskada i axeln och sluta med en privat massös. 😀Hoppas jag inte behöver vara här på ett tag. 😉
Dags för mig att säga hej då...
Allt börja med en ledbandsskada i axeln och sluta med en privat massös. 😀
Hoppas jag inte behöver vara här på ett tag. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 10 June 2009, 09:40Lycka till Frippe!
Lycka till Frippe!
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:45Cool Grattis
Cool Grattis
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 10:10Privat massös... *drömmer mig bort*
Privat massös... *drömmer mig bort*
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 10:24Du är nog inte ensam om att ha just det önskemålet på önskelistan.
Du är nog inte ensam om att ha just det önskemålet på önskelistan.
Quote from Fredric Lagerström on 10 June 2009, 10:25Fan Frippe, jag kommer att sakna dina kufiska inlägg!
Men ok lycka till!! 🙂
Fan Frippe, jag kommer att sakna dina kufiska inlägg!
Men ok lycka till!! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 11:17WTF!!!
Kufisk... 😉
WTF!!!
Kufisk... 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 10:13Jag har också en ledbands skada i axeln men jag har inte fått någon privat massör :-(.
Hur gör man för att få en sådan utskriven ???
Lycka till
Jag har också en ledbands skada i axeln men jag har inte fått någon privat massör :-(.
Hur gör man för att få en sådan utskriven ???
Lycka till
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:05Då var det dax att tacka för mig. Tack för bra tips och rolig träning med några av er. Ha en bra sommar.
Kram, Kram
Då var det dax att tacka för mig. Tack för bra tips och rolig träning med några av er. Ha en bra sommar.
Kram, Kram