Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:38Ja det tror jag inte..MEn jag vet inte...men jag bara tror att han inte är det...just för för att Jari är Jari...
Men jag kan ha fel...fast det händer inte såå ofta 😀
Ja det tror jag inte..MEn jag vet inte...men jag bara tror att han inte är det...just för för att Jari är Jari...
Men jag kan ha fel...fast det händer inte såå ofta 😀
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:56En gång trodde jag att jag hade fel... Men DÅ HADE jag fel!!
En gång trodde jag att jag hade fel... Men DÅ HADE jag fel!!
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:59Det är som när jag Programerade min Sinclair i början på 80 talet...
10 Magnus har aldrig fel
20 Om Magnus har fel Återgå till 10
Det är som när jag Programerade min Sinclair i början på 80 talet...
10 Magnus har aldrig fel
20 Om Magnus har fel Återgå till 10
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 12:28Jari har bara hittat en ny sorts handkräm, han ser det som ett nytt förhållande...
Jari har bara hittat en ny sorts handkräm, han ser det som ett nytt förhållande...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 12:39Men Peter då? Skäms och i FY-vrån med dig!
Men Peter då? Skäms och i FY-vrån med dig!
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 12:53haha ganska kul Peter 😀
Viste ni att det finns glidmedel i engångsförpackningar?
haha ganska kul Peter 😀
Viste ni att det finns glidmedel i engångsförpackningar?
Quote from Rasmus Olsson on 29 May 2009, 12:55tydligen vet Emelie om det.
tydligen vet Emelie om det.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 12:58ja, annars hade jag väl inte upplyst er andra?! Det är sånt man får när man går på högskolan, och ahr kompisar som är med i Pleasure (de främjar studernas hälsa genom att bla. dela ut kondomer och glidmedel)
ja, annars hade jag väl inte upplyst er andra?! Det är sånt man får när man går på högskolan, och ahr kompisar som är med i Pleasure (de främjar studernas hälsa genom att bla. dela ut kondomer och glidmedel)
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 13:34typiskt Lena Handén !
typiskt Lena Handén !
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 13:38Emelie har kompisar som är med i Pleasure... jojo.. det brukar heta så... 😉
Emelie har kompisar som är med i Pleasure... jojo.. det brukar heta så... 😉