Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:59Men kärleken till oss då Jenny?
Men kärleken till oss då Jenny?
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 00:01"Tjärleken" kommer när man minst anar det, så har det blivit för mig dom gångerna jag har "trillat dit".
"Tjärleken" kommer när man minst anar det, så har det blivit för mig dom gångerna jag har "trillat dit".
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 15:59Jenny jag förstår inte hur du kan lämna oss! du ser ju vad alla tycker!
Jenny jag förstår inte hur du kan lämna oss! du ser ju vad alla tycker!
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 17:11Emelie: Mellan Facebook där alla skryter om hur bra det har gått för dem på SM och Funbeat där jag gång på gång blir påmind om något annat som jag inte känns så angenämt är jag inte särskilt bortskämd just nu... 😉 Men jag lovar att komma tillbaka när all
Emelie: Mellan Facebook där alla skryter om hur bra det har gått för dem på SM och Funbeat där jag gång på gång blir påmind om något annat som jag inte känns så angenämt är jag inte särskilt bortskämd just nu... 😉 Men jag lovar att komma tillbaka när all
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 18:45Hopp 🙁 då får vi väl ha det så tråkigt här så länge då då... Men hoppas att du snart kommer tillbaka du är varmt välkommen!:D
Hopp 🙁 då får vi väl ha det så tråkigt här så länge då då... Men hoppas att du snart kommer tillbaka du är varmt välkommen!:D
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2009, 19:06Ja, vem ska slå oss varma med dräpande kommentarer nu? Jag orkar inte själv. Lämna oss inte.
Ja, vem ska slå oss varma med dräpande kommentarer nu? Jag orkar inte själv. Lämna oss inte.
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 20:44Vad söta ni är! 🙂 Jag önskar jag bara kunde hålla mig till singel tråden. 🙁 Men det gör jag ju inte. Dessutom missar ni inte så många dräpande kommentarer nu när jag är krossad ändå. Usch, vad jag önskar att saker var annorlunda just nu. 🙁
Vad söta ni är! 🙂 Jag önskar jag bara kunde hålla mig till singel tråden. 🙁 Men det gör jag ju inte. Dessutom missar ni inte så många dräpande kommentarer nu när jag är krossad ändå. Usch, vad jag önskar att saker var annorlunda just nu. 🙁
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 21:02men har du gått och osinglat dig Jenny?
men har du gått och osinglat dig Jenny?
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 21:07Emelie: Nä... Jag... har gått och förälskat mig i någon annan som just osinglat sig och båda finns på FB. Jag måste få landa...
Emelie: Nä... Jag... har gått och förälskat mig i någon annan som just osinglat sig och båda finns på FB. Jag måste få landa...
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 21:10oj,oj... fy fan va jobbigt, men du, hoppas verkligen han kommer p åvilken toppen tjej du är och gör han inte det hoppas jag att du snart hittar en annan som förstår vilken toppen tjej du är! håller tummen 🙂 (och tycker att du skall stanna med oss iaf,
oj,oj... fy fan va jobbigt, men du, hoppas verkligen han kommer p åvilken toppen tjej du är och gör han inte det hoppas jag att du snart hittar en annan som förstår vilken toppen tjej du är! håller tummen 🙂 (och tycker att du skall stanna med oss iaf,