Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:01He is back! Jari you are welcome!
He is back! Jari you are welcome!
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:02Lycka till o kram till dig Jenny!
Lycka till o kram till dig Jenny!
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:03Jenny Please stay!
Jenny Please stay!
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:10Åh, Magnus... Jag kommer inte att vara långt borta! Jag håller ett vakande öga på er och slänger kanske en liten kommentar till er då och då... 🙂
Åh, Magnus... Jag kommer inte att vara långt borta! Jag håller ett vakande öga på er och slänger kanske en liten kommentar till er då och då... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:14Vilken tur!
Lycka till med kärleken...
Vilken tur!
Lycka till med kärleken...
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:41Vilken kärlek?
Vilken kärlek?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:42Den som förhoppningsvis dyker upp när man som minst förväntar den?
Den som förhoppningsvis dyker upp när man som minst förväntar den?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:46Tycker Jenny ska vara kvar i trådarna, hon livar upp stämningen. Seså Jenny, stay! Please?
Tycker Jenny ska vara kvar i trådarna, hon livar upp stämningen. Seså Jenny, stay! Please?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:48Ja, Jenny. Stanna!
Det är ju här man är för att bli peppad när det är lite trist att vara singel (eller bränt barn)? Plus att jag ju redan "förlorat" Linda här (fast inte IRL då, som tur är! 😀 ) och det tycker jag kan få räcka faktiskt!
Ja, Jenny. Stanna!
Det är ju här man är för att bli peppad när det är lite trist att vara singel (eller bränt barn)? Plus att jag ju redan "förlorat" Linda här (fast inte IRL då, som tur är! 😀 ) och det tycker jag kan få räcka faktiskt!
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:58Den kommer Jenny!
Den kommer Jenny!