Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 17:05hur vet du det?
hur vet du det?
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2009, 17:06Dom båda var på Funbeatträffen i fredags och såg så kära ut så. Du kan själv se på bilderna Peter la ut.
Dom båda var på Funbeatträffen i fredags och såg så kära ut så. Du kan själv se på bilderna Peter la ut.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 17:07Vad spännande, har Maria och Peter funnit varandra här på FB?
Vad spännande, har Maria och Peter funnit varandra här på FB?
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 17:12aaaha då hajar jag, kul väldigt roligt...grattis till er båda 🙂
aaaha då hajar jag, kul väldigt roligt...grattis till er båda 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 17:17Vilken Maria gäller det, hittar ingen Maria i tråden (nej då, jag är inte det minsta nyfiken...)?
Vilken Maria gäller det, hittar ingen Maria i tråden (nej då, jag är inte det minsta nyfiken...)?
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 19:25Hahah, ja här ser man va folk pratar direkt när man vänder ryggen till 😉 Har gett folk pungsparkar och andra sparkar hela mitt liv och fått såna tillbaka. Nu pratar jag inte såna sparkar med text utan riktiga, jag tål en hel del ska ni veta... levt ett s
Hahah, ja här ser man va folk pratar direkt när man vänder ryggen till 😉 Har gett folk pungsparkar och andra sparkar hela mitt liv och fått såna tillbaka. Nu pratar jag inte såna sparkar med text utan riktiga, jag tål en hel del ska ni veta... levt ett s
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 13:32Ledsen Bruse, det blir ingen date... ;( Jag vill tacka för mig och för allt stöd och alla hjärtliga skratt som ni har bidragit till i dessa tuffa tider! Ni är bäst! Om jag repar mig från min hjärtesorg kanske ni får se mig här igen, vem vet? Jag kommer at
Ledsen Bruse, det blir ingen date... ;( Jag vill tacka för mig och för allt stöd och alla hjärtliga skratt som ni har bidragit till i dessa tuffa tider! Ni är bäst! Om jag repar mig från min hjärtesorg kanske ni får se mig här igen, vem vet? Jag kommer at
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2009, 13:35Är mer ledsen för din skull, att det inte gick som vi alla hoppats på. Lätta ditt hjärta så sak vi trösta dig.
Är mer ledsen för din skull, att det inte gick som vi alla hoppats på. Lätta ditt hjärta så sak vi trösta dig.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 15:30Men Jenny du kan ju inte lämna oss?! varför?
Men Jenny du kan ju inte lämna oss?! varför?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 17:27Kram på dig, Jenny! 😉
Take care!
Kram på dig, Jenny! 😉
Take care!