Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:12Flinar det man inte vet något om vet man inte något om ...så har jag varken sagt något eller inget alls....eller?
( för övrigt bara bitter över att jag inte har någon Mamma längre att söka tröst hos)
Flinar det man inte vet något om vet man inte något om ...så har jag varken sagt något eller inget alls....eller?
( för övrigt bara bitter över att jag inte har någon Mamma längre att söka tröst hos)
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 00:10Magnus det är skönt att höra att du håller på dig, då kanske man har en liten gnutta chans till slut ändå. 😉
Magnus det är skönt att höra att du håller på dig, då kanske man har en liten gnutta chans till slut ändå. 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 00:13Anna...du har alltid Chans 😉
Anna...du har alltid Chans 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 00:15Logga på lite sent ikväll, eftersom jag varit ute o seglat, men den glade är fortfarande vaken ser jag 🙂
Logga på lite sent ikväll, eftersom jag varit ute o seglat, men den glade är fortfarande vaken ser jag 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 00:16Lägger mig dock nu! God Natt
Lägger mig dock nu! God Natt
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 23:39Hej då! 😉
Hej då! 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 00:23Roligt Peter! Grattis (t+)
Roligt Peter! Grattis (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2009, 06:39Hejdå Peter och Maria.
Hejdå Peter och Maria.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 16:58Bruse: vadå Peter och Maria? det var väl bara peter smom sa hejdå?
Hejdå peter, lycka till
Bruse: vadå Peter och Maria? det var väl bara peter smom sa hejdå?
Hejdå peter, lycka till
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2009, 16:58Ja, men han tar Maria med sig.
Ja, men han tar Maria med sig.