Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 11:29Hmm.. får man ta med sin storasyster? Fast jag lovar inte att hon kan uppföra sig som folk... vi är ju trots allt släkt! 😉
Hmm.. får man ta med sin storasyster? Fast jag lovar inte att hon kan uppföra sig som folk... vi är ju trots allt släkt! 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 23:43ja, plats finns det gott som, så de ska väl gå att lösa om ni bemödar er med att komma till stan. 🙂
ja, plats finns det gott som, så de ska väl gå att lösa om ni bemödar er med att komma till stan. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 23:52Okelidokeli. Då säger vi så! 🙂
Okelidokeli. Då säger vi så! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 16:54Hej då! 😉
Hej då! 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 16:57Ska du försvinna Rasmus, har du osinglat dig?
Ska du försvinna Rasmus, har du osinglat dig?
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 17:36Ja vad var det där om? (H:)
Ja vad var det där om? (H:)
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 18:43Säger du Hej då NU? Så dags nu! Var sjutton har du varit?
Säger du Hej då NU? Så dags nu! Var sjutton har du varit?
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2009, 18:51Har han varit borta?
Har han varit borta?
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 19:46Han har varit tyst här ett tag, antagligen upptagen med annat. 😀 Inte konstigt att han flinat som en tok när man mött honom på cykeln då...
Han har varit tyst här ett tag, antagligen upptagen med annat. 😀 Inte konstigt att han flinat som en tok när man mött honom på cykeln då...
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 22:29Nja, helt osingel är jag kanske inte än, men i nåt slags gränsland kanske?
Nja, helt osingel är jag kanske inte än, men i nåt slags gränsland kanske?