Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:06Försöker komma på ett snällt sätt att säga det. Men det går inte. I helvete heller!!! Varvet ska springas, rekord ska sättas, kompisar ska knäckas, å så vidare. Värsta motståndaren har redan lämnat walkover pga av sjukdom, så honom knäckte vi fint redan i
Försöker komma på ett snällt sätt att säga det. Men det går inte. I helvete heller!!! Varvet ska springas, rekord ska sättas, kompisar ska knäckas, å så vidare. Värsta motståndaren har redan lämnat walkover pga av sjukdom, så honom knäckte vi fint redan i
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:21Anders: Lätta vinster är de bästa! 😀
Anders: Lätta vinster är de bästa! 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:29Jepp, han ballade ur även på Lidingöloppet 07. Tror han helt enkelt inte vågar att riskera att förlora mot mig i officiella sammanhang. 😀
Jepp, han ballade ur även på Lidingöloppet 07. Tror han helt enkelt inte vågar att riskera att förlora mot mig i officiella sammanhang. 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:41Normalt sett skulle jag mumlat nåt här om att Anders är en felprioriterare.. men.. knäcka kompisar både fysiskt och mentalt går ju inte av för hackor, så han får dispens.
Normalt sett skulle jag mumlat nåt här om att Anders är en felprioriterare.. men.. knäcka kompisar både fysiskt och mentalt går ju inte av för hackor, så han får dispens.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:51Du får helt enkelt styra upp en FB-träff i Götet, Anders. Kan man åka till Stockholm kan man definitivt åka till Götet. Räkna med mig!!! (beroende på dag, då förståss....)
Du får helt enkelt styra upp en FB-träff i Götet, Anders. Kan man åka till Stockholm kan man definitivt åka till Götet. Räkna med mig!!! (beroende på dag, då förståss....)
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 16:29Men Anders, det är ju inte göteborgsvarvet förens på lördag? 🙂
Men Anders, det är ju inte göteborgsvarvet förens på lördag? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 16:59jag minns när jag kom upp för Abborre backen på Lidingöloppet...det stod där, mitt i backen,,,"hade du sprungit Göteborgsvarvet hade du varit i mål nu"
jag minns när jag kom upp för Abborre backen på Lidingöloppet...det stod där, mitt i backen,,,"hade du sprungit Göteborgsvarvet hade du varit i mål nu"
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 19:00Göteborgshumor när den är som bäst! =)
Ja, har allt tänkt försöka styra upp nått här nere frampå, om ingen annan hinner före. 🙂 Ska bara klara av varvet först, så kan jag tänka på det sen.
Någon som skulle va sugen på Metaltown(http://www.metaltown.se
Göteborgshumor när den är som bäst! =)
Ja, har allt tänkt försöka styra upp nått här nere frampå, om ingen annan hinner före. 🙂 Ska bara klara av varvet först, så kan jag tänka på det sen.
Någon som skulle va sugen på Metaltown(http://www.metaltown.se
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 19:00Tack förresten Jessie. Och grattis! Stor kram från en glad göteborgare! 😉
Tack förresten Jessie. Och grattis! Stor kram från en glad göteborgare! 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 19:58Metaltown det låter det när är det??
Metaltown det låter det när är det??