Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Försöker komma på ett snällt sätt att säga det. Men det går inte. I helvete heller!!! Varvet ska springas, rekord ska sättas, kompisar ska knäckas, å så vidare. Värsta motståndaren har redan lämnat walkover pga av sjukdom, så honom knäckte vi fint redan i

Anders: Lätta vinster är de bästa! 😀

Jepp, han ballade ur även på Lidingöloppet 07. Tror han helt enkelt inte vågar att riskera att förlora mot mig i officiella sammanhang. 😀

Normalt sett skulle jag mumlat nåt här om att Anders är en felprioriterare.. men.. knäcka kompisar både fysiskt och mentalt går ju inte av för hackor, så han får dispens.

Du får helt enkelt styra upp en FB-träff i Götet, Anders. Kan man åka till Stockholm kan man definitivt åka till Götet. Räkna med mig!!! (beroende på dag, då förståss....)

Men Anders, det är ju inte göteborgsvarvet förens på lördag? 🙂

jag minns när jag kom upp för Abborre backen på Lidingöloppet...det stod där, mitt i backen,,,"hade du sprungit Göteborgsvarvet hade du varit i mål nu"

Göteborgshumor när den är som bäst! =)

Ja, har allt tänkt försöka styra upp nått här nere frampå, om ingen annan hinner före. 🙂 Ska bara klara av varvet först, så kan jag tänka på det sen.

Någon som skulle va sugen på Metaltown(http://www.metaltown.se

Tack förresten Jessie. Och grattis! Stor kram från en glad göteborgare! 😉

Metaltown det låter det när är det??