Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 11:18Skickar till alla här inne. 😉
Skickar till alla här inne. 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 11:31Nja.... Jag väljer nog helst ut alternativen alldeles själv. Men du får vara med på listan...!!! 😉
Nja.... Jag väljer nog helst ut alternativen alldeles själv. Men du får vara med på listan...!!! 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 13:45Men Anders, man får faktiskt inte spela hockey på Anglais... *råkar veta*
Men Anders, man får faktiskt inte spela hockey på Anglais... *råkar veta*
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 14:14Och vad är Anglais? Hur ska jag då veta att man inte får spela hockey där?
Och vad är Anglais? Hur ska jag då veta att man inte får spela hockey där?
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 14:20Ett Scandic Hotell
(Ja du läste rätt)
Ett Scandic Hotell
(Ja du läste rätt)
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 14:27Ah, den som söker han finner. 🙂 Får skylla mig själv att jag markerar fb-träffar i sthlm som ointressanta. 😀 Have fun! Själv ska jag pastaladda inför göteborgsvarvet i morrn.
Ah, den som söker han finner. 🙂 Får skylla mig själv att jag markerar fb-träffar i sthlm som ointressanta. 😀 Have fun! Själv ska jag pastaladda inför göteborgsvarvet i morrn.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 14:29Ja, och på tal om det tycker jag att det är lite dåligt att planera in ett FB Stockholmsmöte en vecka innan SM i Kickboxning... Hur tänker ni? EGENTLIGEN? 😉 Ah, härlig dag! Idag flyter allt på, ingen säger nej, inga dåliga ursäkter (än - ta i trä!!!)! 😀
Ja, och på tal om det tycker jag att det är lite dåligt att planera in ett FB Stockholmsmöte en vecka innan SM i Kickboxning... Hur tänker ni? EGENTLIGEN? 😉 Ah, härlig dag! Idag flyter allt på, ingen säger nej, inga dåliga ursäkter (än - ta i trä!!!)! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 14 May 2009, 14:38Och vem lägger SSSM09 veckan före VR?
Alltid dessa saker "veckan innan".
Och vem lägger SSSM09 veckan före VR?
Alltid dessa saker "veckan innan".
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 14:39Ja Jag håller med dig...Linda...ge dem på moppo bara!
Ja Jag håller med dig...Linda...ge dem på moppo bara!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:02Anders jag har ett skamligt förslag till dig: kan du inte förflytta dig i tid och rum, bli stockholmare, tjugo år äldre och skippa varvet och komma och hamila med mig på FB-träffen imorgon! Vad sägs?
Anders jag har ett skamligt förslag till dig: kan du inte förflytta dig i tid och rum, bli stockholmare, tjugo år äldre och skippa varvet och komma och hamila med mig på FB-träffen imorgon! Vad sägs?