Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 11:01Kan inte lova nåt. Jag brukar stoppa i skivan som är närmast spelaren... 🙂
Kan inte lova nåt. Jag brukar stoppa i skivan som är närmast spelaren... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 12:49Så du menade rakt av flås alltså? *ser förbluffat på*
Jag tränade/tävlade ju distansritt. Jag blir inte trött de första 3 milen iaf...
Så du menade rakt av flås alltså? *ser förbluffat på*
Jag tränade/tävlade ju distansritt. Jag blir inte trött de första 3 milen iaf...
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2009, 13:11Då förstår jag avrför Linda inte cyklade hem de tre milen. Noll kondis.
Då förstår jag avrför Linda inte cyklade hem de tre milen. Noll kondis.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:56Aha.... Distans. Gliiiiida fram. Ok. Då begriper jag. 😉
Bruse - sluta retas och gå och bråka i nån annan tråd. Alla VILL ju faktiskt inte cykla till Kumla. En del har bråttom därifrån.
Aha.... Distans. Gliiiiida fram. Ok. Då begriper jag. 😉
Bruse - sluta retas och gå och bråka i nån annan tråd. Alla VILL ju faktiskt inte cykla till Kumla. En del har bråttom därifrån.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:06Äh Linda, kom igen när du ridit din första femma (50km).. DÅ kan du snacka om att gliiida... *skrattar*
Äh Linda, kom igen när du ridit din första femma (50km).. DÅ kan du snacka om att gliiida... *skrattar*
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:22Ok.... Erkänner. Har aldrig provat distans.... *rodnar lite lätt av skam* Och jag kan tyvärr inte utmana med ett dressyrpass... Eller ett hoppass.... JAG HAR JU INGEN HÄST LÄNGRE!!!!! Du får helt enkelt följa med mig ut på ett cykelpass. Hehehe...
Ok.... Erkänner. Har aldrig provat distans.... *rodnar lite lätt av skam* Och jag kan tyvärr inte utmana med ett dressyrpass... Eller ett hoppass.... JAG HAR JU INGEN HÄST LÄNGRE!!!!! Du får helt enkelt följa med mig ut på ett cykelpass. Hehehe...
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:44Ingen häst....men du kanske kan få rida ändå (H)
Ingen häst....men du kanske kan få rida ändå (H)
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:49Visst kan jag det. Det går ju att ta lektioner... En gång i veckan! Eller låna vid behov. Hyra för ett tag. Veckoridläger. Ja, möjligheterna är många.... Dessutom kan man ju prova lite olika. Ny när man tröttnat! Så - jag tror jag stannar "hästfri" ett ta
Visst kan jag det. Det går ju att ta lektioner... En gång i veckan! Eller låna vid behov. Hyra för ett tag. Veckoridläger. Ja, möjligheterna är många.... Dessutom kan man ju prova lite olika. Ny när man tröttnat! Så - jag tror jag stannar "hästfri" ett ta
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:53Ja Jenny. Det var den..... *flinar löjligt*
Ja Jenny. Det var den..... *flinar löjligt*
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:55Inte så låg som Glocalnet
Inte så låg som Glocalnet