Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:47jessie! kände sig missförstådd skrev han inte i förklaringen här ovanför alla fall och de va den jag syftade till!
Ridning e kanon precis kommit hem från 70 min western ridning, kört nåt som kallas plesure, ska tävla i den grenen den 23de. grymt kul!!
jessie! kände sig missförstådd skrev han inte i förklaringen här ovanför alla fall och de va den jag syftade till!
Ridning e kanon precis kommit hem från 70 min western ridning, kört nåt som kallas plesure, ska tävla i den grenen den 23de. grymt kul!!
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2009, 07:10Pia, menar du att du testat ridtjejer?
Pia, menar du att du testat ridtjejer?
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 07:49Inte för att jag vill vara sån nu men.. äh vem fasen försöker jag lura? just BARA för att jag vill vara sån så... ridning är faktiskt inte särskilt konditionskrävande. De flesta jämförelsetester av idrottare från olika sporter på landslagsnivå sätter rytt
Inte för att jag vill vara sån nu men.. äh vem fasen försöker jag lura? just BARA för att jag vill vara sån så... ridning är faktiskt inte särskilt konditionskrävande. De flesta jämförelsetester av idrottare från olika sporter på landslagsnivå sätter rytt
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 08:25Åh, kinkigt! 😉
Åh, kinkigt! 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 08:39Men Jessie....?? En timmes derssyr-pass - du kan väl aldrig mena att det inte kräver kondition? I sånna fall har jag uuuusel kondis.... Brukar faktiskt svettas en hel massa... Och flåsa en del också.... Suck.
Men Jessie....?? En timmes derssyr-pass - du kan väl aldrig mena att det inte kräver kondition? I sånna fall har jag uuuusel kondis.... Brukar faktiskt svettas en hel massa... Och flåsa en del också.... Suck.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 09:00Klassisk dressyr kräver inte kraft. *fliiiinar lite fööör brett*
Klassisk dressyr kräver inte kraft. *fliiiinar lite fööör brett*
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 09:01Jenny S // "Okända män som kommer för nära gör mig nervös." Håll nerverna i styr på fredag då! För med din räckvidd måste du komma nära om vi ska sparra!!
Jenny S // "Okända män som kommer för nära gör mig nervös." Håll nerverna i styr på fredag då! För med din räckvidd måste du komma nära om vi ska sparra!!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 09:23Kraft??!? *skakar ÅTERIGEN förvånat på huvet* Vem har talat om det? Vad rider du på? 😉
Kraft??!? *skakar ÅTERIGEN förvånat på huvet* Vem har talat om det? Vad rider du på? 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 09:54Jaja... Du kommer nog att få stryk så du blir nöjd. ;
Jaja... Du kommer nog att få stryk så du blir nöjd. ;
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 10:44Till tonerna av denna? http://www.youtube.com/watch?v=z_bTQIGrk_U
Till tonerna av denna? http://www.youtube.com/watch?v=z_bTQIGrk_U